Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Σωτήρης Μεθενίτης: Σας ευχαριστώ όλους, μέσα από την καρδιά μου για την αγάπη σας

images

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητοί Συμπολίτες!

Θέλω να πω σε όλους σας, ένα μεγάλο ευχαριστώ, για το συγκινητικό ενδιαφέρον σας, την αγάπη και τη συμπαράστασή σας, σχετικά με το πρόσφατο πρόβλημα υγείας, που αντιμετώπισα.

Ένα έκτακτο περιστατικό, που αφορούσε σε στομαχικό ειλεό και απαιτούσε άμεση χειρουργική αντιμετώπιση, με οδήγησε με πολύ έντονους πόνους (οι οποίοι χειροτέρευαν καθημερινά επί μία εβδομάδα) και για τους οποίους (πόνους), βλακωδώς, λόγω των δημοτικών υποχρεώσεων, αδιαφορούσα, σε ένα εσπευσμένο μεν, σχετικά «απλό» δε, χειρουργείο.

Το πρόβλημα έγινε ξαφνικά πολύ σοβαρό, όταν με το ξεκίνημα της επέμβασης, υπήρξε μη προβλέψιμη καρδιακή κάμψη και αύξηση των παλμών, από 65 σε 130.

Το γεγονός, ότι όλα αντιμετωπίστηκαν τελικά με επιτυχία και κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, οφείλεται σε μία εξαιρετική ομάδα γιατρών του Νοσοκομείου «ΥΓΕΙΑ», με επικεφαλής τον Παθολόγο – Καθηγητή κ. ΚΩΣΤΑ ΓΕΩΡΓΙΛΗ και τον Χειρουργό – Καθηγητή κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΝΟ, αλλά και την Αναισθησιολόγο κα ΜΑΡΙΑ ΨΩΜΑ, μαζί με άλλους εξαίρετους συναδέλφους, που εκ των πραγμάτων, ασχολήθηκαν μαζί μου, και όλοι τους στην κυριολεξία μου έσωσαν τη ζωή.

Το επόμενο στάδιο βοήθειας, ήλθε απ’ τα μηνύματα αγάπης, στήριξης και συμπαράστασης, πολλών εκατοντάδων φίλων και συμπολιτών, σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη!

Σας ευχαριστώ όλους, μέσα από την καρδιά μου για την αγάπη σας, σας ζητώ συγνώμη για την εικοσαήμερη αναγκαστική αποχή απ’ τα καθήκοντά μου και πιστεύω, ότι απ’ την ερχόμενη Τετάρτη, θα μπορέσω ξανά να μπω ομαλά, στη διαδικασία ανάληψης των καθηκόντων μου!

Με ιδιαίτερη αγάπη, ευχαριστίες και εκτίμηση,

ο Δήμαρχος Μαρκοπούλου Μεσογαίας

Σωτήρης Ι. Μεθενίτης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york