Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ο Πέτρος Δούκας για την Αττική





Υπάρχουν δύο σκληρές πραγματικότητες στην Αττική. Η μια είναι η οικονομική κρίση που ξέρουμε πόσο βαριά έχει χτυπήσει την Περιφέρεια. Η άλλη είναι οι ανεκμετάλλευτες δυνατότητες μας, το τεράστιο με άλλα λόγια πολιτιστικό, περιβαλλοντικό και αναπτυξιακό μας δυναμικό που λιμνάζει, στερώντας μας πλούτο και ποιότητα ζωής.
Ως Υφυπουργός Οικονομικών πήρα, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου, πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας της Αττικής που ο απόηχός τους ακούγεται ως σήμερα. Ως Υφυπουργός Εξωτερικών, προέβαλα τον τόπο μας, τις φανερές και κρυφές του δυνατότητες. Την ευρηματικότητα και τις καινοτόμες ιδέες των συμπολιτών μας, τον τουρισμό, τα γεωργικά μας προϊόντα.
Ήμουν επίσης παρών σε κάθε διεκδίκηση στην Ευρώπη για την Αττική. Και συνέχισα να δηλώνω παρών και μετά τη θητεία μου στο Υπουργείο. Σε κάθε συνάντηση με ξένους επιχειρηματίες. Στις επαφές μου με ξένες προσωπικότητες. Στις συναντήσεις μου με παλιούς συναγωνιστές και φίλους. Στην προσωπική μου ιστοσελίδα, με συγκεκριμένες προτάσεις και ιδέες. Η Αττική με απασχολεί συνέχεια.
Η Αττική μπορεί. Οι άνθρωποί της αξίζουν το καλύτερο. Αξίζουν ευκαιρίες, ασφάλεια, σύγχρονες υποδομές, σύγχρονα σχολειά. Σε αυτή τις δύσκολες ώρες που περνά ο τόπος μας μπαίνω μπροστά. Κατεβαίνω στις εκλογές γιατί μπορώ και θέλω να προσφέρω. Την εμπειρία μου στα οικονομικά και τα αναπτυξιακά, τις διεθνείς μου επαφές, τα καταθέτω όλα στην υπηρεσία της Αττικής. Σε αυτή τη συλλογική προσπάθεια για να σηκώσουμε τον τόπο μας ψηλά, για να εξασφαλίσουμε το αύριο των παιδιών μας, θα βρίσκομαι στην πρώτη γραμμή.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york