Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Καρατζάς Γεώργιος: Yποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ΝΕΑ ΑΡΧΗ του Γιώργου Πατούλη


Γεννήθηκα στην Παιανία  και κατοικώ στην Παλλήνη από το 1969. Τα τελευταία 20 χρόνια μένω στην Κάντζα. 
Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Ντάβου  (δικηγόρο)  και έχουμε 3 κόρες, την Κωνσταντίνα, την Μαρία και την Δήμητρα.
Είμαι διπλωματούχος  πολιτικός μηχανικός   του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ). 
Ασκώ το επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού τα τελευταία 30 χρόνια. Έχω τεχνική εταιρεία μελετών και κατασκευών με ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων (άδειες , στατικές μελέτες, κατασκευές κτηρίων, αναπαλαιώσεις διατηρητέων , διορθώσεις κτηματολογίου). Η έδρα της τεχνικής εταιρείας μου είναι στην Παλλήνη. Είμαι μόνιμος ενεργειακός επιθεωρητής.

Έχω εκλεγεί  Δημοτικός σύμβουλος του δήμου Παλλήνης από το 2014  και  είμαι μέλος της οικονομικής επιτροπής του δήμου.
Τα τελευταία 5 χρόνια κατά περιόδους  έχω διατελέσει μέλος της επιτροπής Ποιότητας Ζωής, της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και μετείχα στο ΔΣ της Κοινωφελής Επιχείρησης του  δήμου Παλλήνης.
Είμαι μέλος του ΔΣ του Ιστορικού Συλλόγου ΦΕΣ «Η ΚΑΝΤΖΑ» και Αντιπρόεδρος του πολιτιστικού και εξωραϊστικού συλλόγου απανταχού Γιαννιτσιωτών & Ποθιωτών Ευβοίας  «Η ΦΥΛΑΓΡΑ».

Η Ανατολική Αττική και τα Μεσόγεια είναι ο τόπος που γεννήθηκα  και ανδρώθηκα. Θεωρώ όλους εμάς που ζούμε  εδώ, ευλογημένους. Τα δικαιώματα μας τα καρπωθή-καμε, τις υποχρεώσεις μας όμως τις αγνοήσαμε. Είναι υποχρέωση για όλους εμάς που αγαπάμε τον τόπο μας να ασχοληθούμε με αυτόν.

Αλήθεια στο λόγο μας, διαφάνεια στις πράξεις μας,  όλοι συμμέτοχοι στα δρώμενα της Περιφέρειας μας.
Αμεσότητα και ειλικρίνεια προς τον απλό πολίτη.

Στηρίζω τον Γιώργο Πατούλη για Περιφερειάρχη Αττικής,  τον ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε και συμμετέχω στον συνδυασμό «ΝΕΑ ΑΡΧΗ για την Αττική», εκτιμώντας, την τιμιότητα, την ειλικρίνεια, το πάθος και την αγωνία του για τα κοινά του τόπου μας. Πιστεύω πολύ σε αυτήν την  προσπάθεια, στα  οράμα-τα μας, στην λαχτάρα μας να αλλάξει επιτέλους κάτι προς το καλύτερο, αλλά κυρί-ως, πιστεύω πολύ στην αποφασιστικότητα μας.

Έχουμε την θέληση, διαθέτουμε τις γνώσεις... θα πετύχουμε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york