Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ειδικές τιμές σε ανέργους και πολύτεκνους

104 Λόγω της παρούσας οικονομικής κατάστασης, η Ψυχολόγος Βίκυ Μιχελή προσφέρει ειδικές τιμές σε άνεργους και πολύτεκνους, το κόστος της συνεδρίας ορίζεται σε 15 ευρώ. Για ραντεβού καλέστε στα τηλέφωνα 6944315963 και 2294300825.
E mail: vicky4micheli@yahoo.gr

Βίκυ Μιχελή
Ψυχολόγος Πανεπιστημίου Αθηνών
Φοίβου & Αθηνάς 10
19005, Νέα Μάκρη
Τηλ: 2294300825
Κιν: 6944315963
E mail: vicky4micheli@yahoo.gr

Blog: http://psychologyview.blogspot.com

Βιογραφικό Βίκυς Μιχελή

105 Έχω σπουδάσει Ψυχολογία στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΦΠΨ. Πρόγραμμα Ψυχολογίας). Κατέχω άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από το 2005. Συνέχισα τις σπουδές μου κάνοντας μεταπτυχιακό στην Συμβουλευτική Ψυχολογία στο Mediterranean College. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου έχω εργαστεί εθελοντικά σε διάφορους φορείς μερικοί από τους οποίους είναι το Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων Ελληνικού, το Κέντρο πρόληψης και προαγωγής της Ψυχικής Υγείας του Δήμου Ζωγράφου, το Ειδικό Κέντρο Θεραπείας για τον Αυτισμό και η Διεθνής Κοινωνική Υπηρεσία.
Έχω παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων, διαλέξεων και ομιλιών.
Από τον Ιανουάριο του 2008 εργάζομαι ιδιωτικά στην αρχή σε χώρο στην Αθήνα και από τον Σεπτέμβριο του 2009 σε δικό μου χώρο στη Νέα Μάκρη Αττικής και συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Μαραθώνος 131 & Παπαδοπούλου (έναντι του super market Μαρινόπουλος). Παράλληλα, συνεργάζομαι με το κέντρο Λεκτικής Αποκατάστασης της Ελένης Ασβεστά, στην περιοχή του Γκύζη στην Αθήνα, με την εκπομπή της κυρίας Νικολούλη "Φως στο Τούνελ" που εκπέμπει από τη συχνότητα του Alter.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york