Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Κουτσικούρης: Ο αυτοδιοικητικός κύκλος του κ. Ζούτσου έχει τελειώσει και ο ίδιος κάνει πολύ κακό στον εαυτό του να επιμένει



Αποκλειστική συνέντευξη του Τριαντάφυλλου Κουτσικούρη στην εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ - Μιλάει για όλους και για όλα.

Δημ: Κύριε Κουτσικούρη εκ προοιμίου σας ευχαριστώ για τον χρόνο που μας διαθέτετε. Όμως καταλαβαίνετε πως η υποψηφιότητα σας για τη Δημαρχία Παλλήνης γεννά δημοσιογραφικά τουλάχιστον, πολλά ερωτήματα.
Κουτ: Αγαπητέ Γιώργο, αν μου επιτρέπεις, για πιο άμεση επικοινωνία τον ενικό, ο δημοσιογράφος γεννά ερωτήματα και όχι η υποψηφιότητα μου. Μη ξεχνάς, ίσως και να μη τη γνωρίζεις, την αυτοδιοικητική μου πορεία σε βάθος χρόνου, και όπως ομολογούν οι συντοπίτες μου, δεν το λέω εγώ, αυτοί το ισχυρίζονται, πως η θητεία μου ως Κοινοτάρχης Ανθούσας, έχει αφήσει πίσω της δημιουργικά και ορατά αποτυπώματα.
Και σημείωσε όλα αυτά έγιναν με τα περιορισμένα κονδύλια Κοινότητας. Θα σε προέτρεπα σε μια δική σου έρευνα για του λόγου το αληθές.

Δημ: Αν μπορούσατε να μας μιλήσετε με ανοικτά χαρτιά, τι σας οδηγεί στο να διεκδικήσετε και σεις με ξεχωριστό συνδυασμό την Δημαρχία Παλλήνης; Δεν διασπάτε τολμώ και συγγνώμη που το λέω, την υπάρχουσα Δημοτική Παράταξη που συμμετείχατε;
Κουτ: Τη συνέντευξη τη δίνω για να μιλήσουμε επί των σημαντικών ζητημάτων που αφορούν στον Δήμο μας με ανοικτά χαρτιά. Αν δεν πούμε αλήθειες να τις μάθει ο κόσμος, δεν υπάρχει κάποιο νόημα σε όλα αυτά. Να ξέρεις πως ο Τριαντάφυλλος Κουτσικούρης καταθέτει με πολύ καθαρότητα τις απόψεις του. Ξέρεις το γιατί; 
Γιατί τις πιστεύω και μάχομαι γι’ αυτές. Πάμε λοιπόν στο προκείμενο. 


Δείτε την συνέχεια εδώ



  



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york