Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Φιλίτσα Αθ. Δασκαλάκη: “Η εποχή καλεί για συμμετοχή, να πάρουμε τις τύχες των πόλεών μας στα χέρια μας”

019-2a

H απόφαση πλέον ΔΕΝ είναι δύσκολη. Σήμερα όλοι γνωρίζουμε ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το σπίτι μας, τη γειτονιά μας, την πόλη μας για να αλλάξουμε την Ελλάδα. Η εποχή καλεί για συμμετοχή και όλοι όσοι έχουμε αγωνίες, όσοι νοιαζόμαστε, πρέπει να πάρουμε τις τύχες των πόλεών μας στα χέρια μας.

Πιστεύω ακράδαντα ότι εάν βάλουμε όλοι το δικό μας λιθαράκι, τότε μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας. Ο καθένας από εμάς με βάση τις αρχές και τις αξίες του, με βάση τα βιώματά του, με βάση το οικογενειακό του περιβάλλον, έρχεται να προσφέρει στη δημιουργία της επόμενης ημέρας.

Έτσι, δεν ήταν δύσκολη για εμένα η επιλογή της έκθεσης στους πολίτες της πόλης που μεγάλωσα και πήγα σχολείο, της πόλης που μεγαλώνουν πλέον και πάνε σχολείο τα παιδιά μου, που μένουν οι φίλοι και οι συγγενείς μου, της πόλης που εργάζομαι.

Μεγάλωσα στην Κάντζα Παλλήνης, όπου κατοικώ από το 1983. Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Παλλήνης το 1990. Σπούδασα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο Εμπορικό Δίκαιο στο Πανεπιστήμιο του Αννοβέρου Γερμανίας. Έχω διατελέσει για 15 χρόνια νομική σύμβουλος στη Γενική Τράπεζα ενώ από το 1998 μέχρι και σήμερα λειτουργεί το δικηγορικό μου γραφείο στην περιοχή της Παλλήνης. Είμαι παντρεμένη με τον Κλέαρχο Πανούση, καθηγητή φυσικής αγωγής και έχουμε δύο παιδιά.

Δίπλα στον κ. Παναγιώτη Μερτύρη, έναν άνθρωπο τίμιο, αυτοδημιούργητο, ικανό και ειλικρινή, κοντά σε έναν άνθρωπο που έχει τον καλύτερο πανεπιστημιακό τίτλο, εκείνο της επιτυχίας στη ζωή, μαζί με έναν άνθρωπο που έχει όραμα και σχέδιο, μια ομάδα νέων, στο μυαλό και στην αντίληψη, συμμετέχουμε για αλλάξουμε την τύχη της πόλης μας.

Προσωπικά θα ήθελα μετά από πέντε χρόνια να με κοιτάνε οι φίλοι και οι φίλες μου, οι συνδημότες μου στα μάτια και να μπορώ να τους πω ότι απέδειξα ότι αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν, ότι οι πολιτικές καταβολές αποτελούν εμπειρία κι όχι οδηγία ή θέσφατο, και κυρίως ότι κατάφερα να προσφέρω με ανιδιοτέλεια στο Δήμο μας απτό και μετρήσιμο έργο.

Έτσι στέκομαι απέναντί σας με ευθύτητα κι ειλικρίνεια, σίγουρη για την επιλογή μου και ζητώ τη δική σας στήριξη για να αλλάξουμε την τοπική μας κοινωνία.

Φιλίτσα Αθ. Δασκαλάκη

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york