Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Πόπη Σόφη Καπέλη: Παλλήνη - Πρέπει να σκεφτόμαστε και να λειτουργούμε σαν ΠΟΛΙΤΕΣ της πόλης μας και όχι σαν ΠΩΛΗΤΕΣ των συμφερόντων και της αξιοπρέπειας μας!

|

Η κυρία Πόπη Σόφη Καπέλη ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της για δημοτική σύμβουλος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, με τον συνδυασμό «Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη, Πόλεις για να Ζεις», όπου επικεφαλής είναι ο κύριος Παναγιώτης Μερτύρης.

Στην ανακοίνωσή της η κυρία Καπέλη αναφέρει τους λόγους για τους οποίους έλαβε την συγκεκριμένη απόφαση, εξηγεί πως ως κάτοικος και επιχειρηματίας της πόλης μας γνωρίζει πολύ καλά τα καθημερινά προβλήματά της και στέλνει το δικό της μήνυμα για την Παλλήνη στην οποία θέλει να ζει τόσο αυτή όσο και τα παιδιά της.

Αναλυτικά:

Είναι αλήθεια, ότι πολλές φορές χρειάζεται αυτό το κάτι, το οποίο θα μας αναγκάσει να ασχοληθούμε με πράγματα τα οποία ούτε καν είχαν περάσει ποτέ από το μυαλό μας!

Κίνητρο, πρόκληση, περιέργεια, ανάγκη, όπως και να το πεις, η απόφαση στηρίζεται πάντα σε κάτι. Έχοντας συναναστραφεί με τον Κύριο Μερτύρη και την αξιότιμη οικογένειά του, μόλις ανακοίνωσε ότι θα θέσει υποψηφιότητα για την διεκδίκηση της δημαρχίας, δεν σκέφτηκα καν να τον αποτρέψω. Το αντίθετο μάλιστα. Σκέφτηκα πως δεν υπήρχε καλύτερη πρόταση και πως έτσι θα δινόταν η ευκαιρία στην πόλη μας να αναγεννηθεί!

Ζώντας σε αυτήν τη πόλη, ενεργή επιχειρηματίας και κάτοικος, έβλεπα και βλέπω, ζούσα και ζω και δεχόμουν τα προβλήματα αμέτοχη. Απλή παρατηρητής και δέκτης όσων συνέβαιναν και συμβαίνουν, υπό το καθεστώς της λογικής του «σιγά μην μπλέξω» ποτέ ΕΓΩ με αυτά. Κι όμως, το να ασχοληθείς με τα προβλήματα της πόλης σου, της γειτονιάς σου, της δουλειάς σου, δεν είναι πολιτική. Είναι συμμετοχή, ενδιαφέρον, αγωνία, τρόπος ζωής. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα αλλάξω τον χαρακτήρα μου ή την συμπεριφορά μου ή τον τρόπο ζωής μου για να γίνω αποδεκτή.

Είμαι όμως μια μαμά που αγχώνεται για την πόλη που μεγαλώνουν τα παιδιά της, μια επιχειρηματίας που βλέπει τον αργό θάνατο στα μαγαζιά της γειτονιάς μου, είμαι κάτοικος που κουράστηκε να βλέπει τα λάθη και να μην μιλάει, είμαι μια από σας που πληρώνει κυριολεκτικά και μεταφορικά χωρίς να φταίει!

Θα συμμετάσχω λοιπόν στον αγώνα του κυρίου Μερτύρη σαν υποψήφια δημοτική σύμβουλος, πρώτα γιατί πιστεύω στην εντιμότητα και στην αγνή πρόθεση ενός ανθρώπου αδιάφθορου και κυρίως γιατί πιστεύω στην στελέχωση ενός συνδυασμού από ανθρώπους που θέλουν να ζουν στην πόλη τους και όχι απλά να επιβιώνουν υπό το καθεστώς των καρεκλοκένταυρων.

Διότι πιστεύω ότι πρέπει να σταματήσει ο φόβος και ο λαϊκισμός και επειδή είναι σημαντικό να σκεφτόμαστε και να λειτουργούμε σαν ΠΟΛΙΤΕΣ της πόλης μας και όχι σαν ΠΩΛΗΤΕΣ των συμφερόντων και της αξιοπρέπειας μας!

Επισήμως λοιπόν και με μεγάλη υπερηφάνεια, ανακοινώνω την στήριξη μου στον κύριο Μερτύρη και όσων συμμετάσχουν σ’ αυτό τον συνδυασμό.

Με εκτίμηση Πόπη Σόφη Καπέλη

πηγή

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york