Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Δηλώσεις Κατερίνας Σωτηρίου στην σελίδα του Πρωτέα

|

unnamed

Η Κατερίνα Σωτηρίου, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Πρωτέα Βούλας, είχε την πρώτη της γνωριμία με την ομάδα στην σημερινή προπόνηση και έκανε τις πρώτες της δηλώσεις στο proteasvoulas.gr, την επίσημη σελίδα του συλλόγου.

Για την μεταγραφή της στον Πρωτέα:

«Πήρα την απόφαση μου, έπεσαν οι υπογραφές και το πρώτο που είπα στον Πρόεδρο και τον προπονητή ήταν πως καθρέπτης είναι το γήπεδο. Ο Πρωτέας ήδη έχει καλή ομάδα, παιδιά που δουλεύουν, καλό staff. Εγώ αυτό που λέω πρώτα από όλα είναι να έχω υγεία και με δουλειά σιγά, σιγά θα βοηθήσω και θα βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι να ανέβουμε πιο πάνω και για αυτό τον λόγο θεωρώ ότι ήρθα».

Για το ότι έχει δουλέψει ξανά με Δάγλα και Λύμουρα:

«Είναι σημαντικό το ότι έχω  συνεργαστεί με τον κόουτς και στην Εθνική , αλλά και στις Εσπερίδες , όπως και με την Λολίτα που την γνωρίζω χρόνια στην Εθνική και τον Αθηναϊκό. Σίγουρα όμως πάνω από όλα είναι ομάδα, είναι σύλλογος και δεν είναι μόνο ένας Πρόεδρος, μια παίκτρια, ένας προπονητής, μόνος του ο καθένας δεν μπορεί να κάνει μια επιτυχία. Από όλους χρειάζεται προσπάθεια, δουλειά και υπομονή ώστε να πετύχουμε τους στόχους που έχει η ομάδα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york