Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Η παραίτηση του Κώστα Μπάκα.....

Κώστας Μπάκας 13/1/2014

Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης

Προς:

Τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παλλήνης

Κο Γιαννουσόπουλο Δημήτριο

Κοινοποίηση 1) Δήμαρχο Παλλήνης Κο Αθανάσιο Ζούτσο

2) Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμου Παλλήνης

Θέμα: Παραίτηση Δημοτικού Συμβούλου

Κύριε Πρόεδρε,

Από σήμερα 13/01/2014 σας δηλώνω ότι αποχωρώ από την Δημοτική παράταξη ‘’ Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη – Μια πόλη για όλους ‘’ του δημάρχου Κου Αθανάσιου Ζούτσου και παραιτούμαι από Δημοτικός Σύμβουλος.

Οι λόγοι της αποχωρήσεως μου είναι αμιγώς πολιτικοί:

Η ακολουθούμενη πολιτική από τη διοίκηση δε συνάδει με την προσωπική μου φιλοσοφία και θεωρία ως προς το όραμα της πολιτικής αλλά και την εφαρμογή της - παρά την έντονη και συστηματική προσπάθεια που ασκήθηκε από μέρους μου να εξομαλυνθούν οι διαφορές και να παραχθεί το απαιτούμενο έργο στο Δήμο Παλλήνης.

Η έλλειψη οράματος, που είναι απαραίτητο στοιχείο για να προσδώσει στις τρεις πόλεις μας την ταυτότητα που τους αξίζει.

Η σταδιακή απομάκρυνση από τις αρχικές διατυπώσεις, αξίες και θέσεις του συνδυασμού μας , κάτι που οδήγησε στο να είμαστε ανακόλουθοι και ασυνεπείς απέναντι σε αυτούς που μας τίμησαν με την ψήφο τους.

Η παρωχημένη προσέγγιση της διοίκησης στην υλοποίηση των αποφάσεων που δεν αρμόζει στην κρίσιμη εποχή που βιώνουμε αλλά σε παλαιοκομματικές και μυωπικές πρακτικές.

Ο τρόπος διοίκησης και το σταδιακά αυξανόμενο έλλειμμα δημοκρατίας που καταλήγει σε "ελέω θεού δημαρχία".

Χωρίς καμία διάθεση μηδενισμού θεωρώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα και με άλλη φιλοσοφία.

Ως εκ τούτου αποχωρώ από την Δημοτική παράταξη ‘’ Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη – Μια πόλη για όλους ‘’ του δημάρχου Κου Αθανάσιου Ζούτσου. Παραιτούμαι επίσης και από δημοτικός σύμβουλος γιατί θεωρώ έντιμο και ηθικό από μέρους μου να επιστρέψω την έδρα μου στο συνδυασμό με τον οποίο εξελέγην θεωρώντας ότι κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως αντιδήμαρχος και δημοτικός σύμβουλος, έδωσα το μέγιστο των δυνάμεών μου για την ολοκλήρωση του σχεδίου, με ευρέως γνωστά αποτελέσματα. Ήμουν πάντα στο πλευρό των συμπολιτών και συναδέλφων μου, στο μέτρο των δυνατοτήτων που επέτρεπε η θέση μου και το ίδιο θα συνεχίζω να πράττω για το καλό του τόπου μας από όποια θέση με επιλέξουν οι συμπολίτες μας.

Τέλος, ευχαριστώ τους συναδέλφους του Δημοτικού Συμβουλίου, όλων των παρατάξεων, για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Με Τιμή

Κώστας Μπάκας

Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης

 

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york