πηγή http://pallinipress.blogspot.gr/
Βραβείο Διεθνούς πρωτοτυπίας διεκδικεί ο Δήμος Παλλήνης αφού εφάρμοσε “πρωτότυπες” προδιαγραφές στην κατασκευή των ποδηλατόδρομων στις οδούς Σερίφου, Ηρακλειάς, Σκιάθου και στη γύρω περιοχή.
Οι ποδηλατόδρομοι ανεβοκατεβαίνουν από το επίπεδο του πεζοδρομίου στο επίπεδο της ασφάλτου και αντίστροφα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται κάθε λίγα μέτρα. Επί πλέον όταν ο πεζόδρομος κινείται στο επίπεδο του πεζοδρομίου το άκρο που βρίσκεται στο χείλος του κρασπέδου έχοντας δίπλα το οδόστρωμα 15 cm πιο κάτω με κίνδυνο ο ποδηλάτης να υποστεί ατύχημα αν το ποδήλατο «πέσει» στο οδόστρωμα. Απευθυνθήκαμε σε έμπειρους ποδηλάτες και συλλόγους ποδηλατιστών. Όλοι μας είπαν ότι πρόκειται για πρωτόγνωρη κατασκευή ακατάλληλη για ποδηλάτες και πιθανόν προβληματική για ατυχήματα.
Ρωτάμε το Δήμο Παλλήνης με βάσει ποιες προδιαγραφές κατασκευάσθηκαν; Υπάρχουν μελέτες που έχουν εγκριθεί από την τεχνική Υπηρεσία;
Δεν υπάρχουν προδιαγραφές του ελληνικού κράτους και ο κάθε Δήμος μπορεί να εφαρμόζει τα δικά του;
Και ένα δεύτερο ζήτημα. Τι νόημα έχει να φτιάχνουμε ποδηλατόδρομους σε περιοχές που έχουν ελάχιστη χρησιμότητα και μοιάζουν διακοσμητικοί;
Οι ποδηλατόδρομοι έχουν νόημα όταν χρησιμεύουν να πάει ο άλλος στη δουλειά του ,να πάει για ψώνια στα μαγαζιά ,να πιει τον καφέ του η για μεγάλη διαδρομή αναψυχής.
Τίποτα από αυτά δεν εξυπηρετούν αυτοί οι ποδηλατόδρομοι.
Εκτός και μας πει ο κ. Δήμαρχος ότι περισσεύουν λεφτά για να κατασκευάζουμε ποδηλατόδρομους χωρίς καμία χρησιμότητα .
Να του υπενθυμίσουμε ότι πλην των άλλων, φτιάχνουμε ποδηλατόδρομους για να αντικαταστήσουμε το αυτοκίνητο ώστε να μειώσουμε τα καυσαέρια, μειώσουμε το θόρυβο και κυρίως να ανακουφίσουμε το πρόβλημα του πάρκιγκ. Προσφέρουν τίποτα από αυτά οι ποδηλατόδρομοι εκεί που φτιάχτηκαν; Εμείς το μόνο που είδαμε ήταν 2-3 παιδιά το Σαβ/κο με το ποδηλατάκι τους.
Αναγνώστης
Δημότης Παλλήνης
1 σχόλια:
Και στο Βόλο χειρότερα...
φάγανε φάγανε φάγανε, και σταματημό δεν έχουν:
http://voliotaki.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7608.html
Δημοσίευση σχολίου