Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ Γ. ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜ. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Π. ΦΩΚΑΙΑΣ

Παλαιά Φώκαια 6/3/2013

Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες,

pallinipress008 Το πρωί της Τρίτης 5/3 υπέβαλλα στο Δήμαρχο Σαρωνικού, Πέτρο Φιλίππου, την παραίτησή μου τόσο από τη θέση του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Π. Φώκαιας όσο και από του Τοπικού Συμβούλου, θέτοντας τον εαυτό μου εκτός διοίκησης.

Στην απόφασή μου αυτή οδηγήθηκα μετά από τα αδιέξοδα που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα σε θέματα που αφορούν στην καθημερινότητα μας, αλλά και μετά από συσσωρευμένη δυσαρέσκεια απέναντι στις πολιτικές του Δήμου που οδήγησαν στην απαξίωση του ρόλου των Τοπικών Συμβουλίων και των Προέδρων τους και τελικά στην απαξίωση των Δημοτικών Κοινοτήτων.

Η οικονομική δυσπραγία του Δήμου εξαιτίας των μνημονίων δεν πρέπει και δεν μπορεί να αποτελεί, κατά την άποψη μου, δικαιολογία και άλλοθι για την απαξίωση αυτή, αφού αποδεδειγμένα ο Δήμος «τρέχει» σε δύο ταχύτητες.

Παρά τις παραινέσεις, τις προσωπικές προσπάθειες, το φιλότιμο και τον «πατριωτισμό» να αντισταθμιστεί το έλλειμμα στοιχειωδών παροχών για την εξασφάλιση τουλάχιστον των αυτονόητων για την εύρυθμη λειτουργία της Δημοτικής μας Κοινότητας από το Δήμο και τα Νομικά του Πρόσωπα, το αποτέλεσμα υπήρξε αρνητικό.

Δυστυχώς πλήθος γνωμοδοτικών αποφάσεων του Τοπικού Συμβουλίου της Π. Φώκαιας, πολύ σημαντικών για την περιοχή μας, έμεινε στις καλένδες, είτε από αδυναμία να υλοποιηθούν από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου, είτε γιατί απλά τέθηκαν σε «αγρανάπαυση» (νέο κοιμητήριο, κεραίες κινητής τηλεφωνίας, διαχείριση αλιευτικού καταφυγίου, νομικές ενέργειες για καταπατήσεις, μικρές αναπλάσεις, παιδικές χαρές, ασφαλτοστρώσεις, γήπεδο, κ.λπ.)

Οι προτάσεις που είχα καταθέσει με τον αντιδήμαρχο κ. Μανώλη Τσαλικίδη, για αποκέντρωση των υπηρεσιών του Δήμου στην περιφέρεια προς όφελος των πολιτών, δεν έτυχαν της ανάλογης αποδοχής, ενώ αντί αυτού συνεχίστηκε η εμμονή της Διοίκησης να υπερσυγκεντρώνει τις δραστηριότητες στο κέντρο του Δήμου, αποδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το φάσμα παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της περιφέρειας μας.

Ακόμα και πίσω από τα μεγάλα έργα που τρέχουν ή θα τρέξουν στην Π. Φώκαια (αποχετευτικό όμβριων, αποχετευτικό ακαθάρτων, λιμάνι, σχέδια πόλης, αποκατάσταση χωματερής, Δημοτικό Σχολείο κ.λπ.) κρύβονται ατομικές προσπάθειες αιρετών της Π. Φώκαιας ή ακόμη διαδικασίες που είχαν δρομολογηθεί από την προηγούμενη περίοδο και όχι το σύνολο των δυνάμεων του Δήμου όπως κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε και όπως επιτάσσει ο Καλλικράτης.

Για όλα τα παραπάνω και γιατί ουδέποτε έβαλα στη ζωή μου τους τίτλους και τα αξιώματα πάνω από αυτό το καθήκον και την υποχρέωση να προασπίζομαι τα συμφέροντα της μεγάλης αγαπημένης μου –Παλαιάς Φώκαιας-, προχώρησα στη ενέργεια αυτή, ως υπέρτατη πολιτική κίνηση διαμαρτυρίας για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.

Η απόφασή μου αυτή δε συνιστά φυγομαχία, αλλά ένα ηχηρό μήνυμα στα αυτιά αυτών που χαράζουν πολιτικές και μπορούν να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη σε ολόκληρο το Δήμο.

Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους της Δημοτικής μας Κοινότητας που στήριξαν όλες τις προσπάθειες μου τα τελευταία έξι χρόνια και ανέχτηκαν τις «ιδιοτροπίες» μου και που καθημερινά αποδεικνύουν έμπρακτα ότι είναι ίσως η καλύτερα συντονισμένη ομάδα στο Δήμο Σαρωνικού.

Ευχαριστώ τους Συμβούλους της Δημοτικής μας Κοινότητας που με ομόφωνες αποφάσεις προσπάθησαν να προωθήσουν τοπικά θέματα.

Ευχαριστώ τον Αναπληρωτή Δήμαρχο Μανώλη Τσαλικίδη για τη στενή και παραγωγική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, για το όραμα που μοιραστήκαμε και την προσπάθεια που συνεχίζει να καταβάλλει σε αυτό το πολύ δύσκολο και άνισο περιβάλλον.

Ευχαριστώ τους Προέδρους των υπολοίπων Δημοτικών Ενοτήτων για την άριστη συνεργασία που είχαμε όλο το διάστημα αυτό, αλλά και την αλληλεγγύη που αναπτύξαμε αντιμετωπίζοντας συμπληρωματικά τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Ευχαριστώ κυρίως όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές του 2010 και ζητώ ένα μεγάλο συγγνώμη από όσους πίκρανα στη διάρκεια της θητείας μου ή δεν κατάφερα να κάνω πραγματικότητα τις προσδοκίες τους.

Η παραίτησή μου εκτιμώ ότι δικαιώνει την εμπιστοσύνη με την οποία με τίμησαν, καθώς κάποιες φορές στην πολιτική όταν προσκρούεις σε αδιαφορία και σε έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης, χρήσιμο είναι να μην επιτρέπεις με την πρακτική σου τη διατήρηση αυτής της κατάστασης, αλλά να την μάχεσαι.

Να τη μάχεσαι με τον πλέον ηχηρό τρόπο.

Ελπίζοντας και προσδοκώντας το καλύτερο.

Γιώργος Ν. Λάμπρου

Πολίτης Π. Φώκαιας Δήμου Σαρωνικού

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york