«ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ»
ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Δ. ΚΙΟΥΣΗ
Αγαπητοί συμπολίτες
Για άλλη μια φορά ο κ. Δήμαρχος με την ανακοίνωσή του για την μεταφορά των μαθητών αποδεικνύει την ειδικότητά του στην δημιουργία μιας πλασματικής επικοινωνιακής εικόνας για τις ικανότητες του στην διαχείριση των μεγάλων προβλημάτων.
Στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την 24/01/2012 ο κ. Α. Γκίκας ρώτησε τον κ. Δήμαρχο αν με δεδομένη την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας και τα μέτρα που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση μεταξύ των οποίων και την μείωση των δημοσίων υπαλλήλων
1. αν πιστεύει ότι η πρόταση της Δημοτικής αρχής για την «ένταξη μέσω του Ενιαίου Προγράμματος Προμηθειών για τους Δήμους, Μέσων Μαζικής Μεταφοράς των μαθητών (λεωφορεία) και τη στελέχωση με οδηγούς λεωφορείων και συνοδούς μαθητών από μετάταξη ή πρόσληψη καλύπτοντας και τις αντίστοιχες δαπάνες» είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη και
2. αν έχει γίνει σχετική οικονομοτεχνική μελέτη που να αποδεικνύει ότι η πρόταση αυτή είναι συμφέρουσα για τον Δήμο και την πολιτεία.
Η απάντηση του κ. Δημάρχου και στα δύο ερωτήματα ήταν αρνητική.
Στην ανακοίνωση όμως που εξέδωσε «καυχιέται» για την τολμηρή και ρεαλιστική πρόταση του.
Εμείς παραπέμπουμε τον κ. Δήμαρχο στην κρίση των δημοτών.
Ο κ. Α. Γκίκας έχοντας αξιολογήσει την πρόταση της Δημοτικής Αρχής και κρίνοντας ότι η πρόταση αυτή είναι επιπόλαιη και ανεδαφική για να υλοποιηθεί ζήτησε από τον κ. Δήμαρχο να την αποσύρει.
Η παράταξή μας κάνοντας σχετική έρευνα παραθέτει παρακάτω μία ενδεικτική κοστολόγηση της πρότασης της Δημοτικής Αρχής, που προϋποθέτει την ανάγκη επενδύσεων του Κράτους και προσλήψεων δημοσίων υπαλλήλων, προκειμένου η πρόταση αυτή να συγκριθεί με την δαπάνη ποσού € 816.375 που έχει περιληφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου για τη μεταφορά των μαθητών με ιδιωτικά λεωφορεία, ώστε να αναδειχθεί η ανεδαφικότητά της.
Σύμφωνα με την μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου για την μεταφορά των μαθητών απαιτούνται 15 λεωφορεία των 50 θέσεων και 9 λεωφορεία των 25 θέσεων.
1. Το κόστος της επένδυσης για την αγορά των λεωφορείων που καλείται να καλύψει το Κράτος για τον Δήμο μας είναι ενδεικτικά :
15 λεωφ Χ 250.000 €=3.750.000 € και 9 λεωφ Χ 120.000 €=1.080.000 €. Σύνολο 4.830.000 €.
2. Για την λειτουργία τους απαιτούνται 24 οδηγοί και 24 συνοδοί (χωρίς να συμπεριλαμβάνουμε αναπληρωματικούς οδηγούς και συνοδούς). Το ελάχιστο ετήσιο κόστος που σύμφωνα με την πρόταση της Δημοτικής Αρχής ζητείται να καλυφθεί από το Κράτος είναι : 48 Χ 1.500 € Χ 12 = 864.000 €
3. Το ελάχιστο ετήσιο κόστος συντήρησης (καύσιμα, ασφάλεια, ελαστικά, ηλεκτρομηχανολογικές συντηρήσεις κ.τ.λ.) που θα επιβαρύνει το σύνολο των κατοίκων του Κορωπίου είναι : 24 λεωφ Χ 30.000 = 720.000 €
Συνοπτικά δηλαδή απαιτείται :
1. να επενδύσει το Κράτος ποσό € 4.830.000
2. να επιβαρύνεται το Κράτος με ποσό € 864.000 ετησίως
3. να επιβαρύνονται οι δημότες με ποσό € 720.000 ετησίως
Από τα ανωτέρω κάθε νοήμων πολίτης μπορεί να αντιληφθεί την ανεδαφικότητα της πρότασης του κ. Δημάρχου καθώς επίσης και να αναλογιστεί ποιό θα είναι το συνολικό κόστος με το οποίο θα επιβαρυνθεί το Κράτος προκειμένου να εξοπλίσει με λεωφορεία και υπαλλήλους όλους τους δήμους της χώρας όταν η οικονομική κατάσταση της είναι τραγική.
Κορωπί 09/02/2012
Η Συντονιστική Επιτροπή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου