Χαράλαμπος Δημοῦτσος Ἐκδότης ἐφημ. «Δεκέλεια» Κυριακῆς Λιόση 4 136 77 Ὀλυμπιακό Χωριό Τηλ.: 210.77.85.444 – 693.888.70.40 Ὀλυμπιακό Χωριό, 06.10.2011 ΠΡΟΣ: τόν Δῆμο ᾿Αχαρνῶν ᾿Αριθμ. Πρωτοκόλλου: 86374 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: α) Περιφέρεια ᾿Αττικῆς, β) ῾Υπουργεῖο ῾Υποδομῶν & Μεταφορῶν ΘΕΜΑΤΑ: α) Λεωφορειακή σύνδεση Σ.Σ. "Δεκέλειας" – Ὀλυμπιακοῦ Χωριοῦ – Θρακομακεδόνων – Βαρυμπόπης. ΘΕΜΑΤΑ: β) Ὁδική σύνδεση Βαρυμπόπης – Ὀλυμπιακοῦ Χωριοῦ μέσω γέφυρας. ῾Η λύση στό κυκλοφοριακό πρόβλημα τοῦ λεκανοπεδίου, σύμφωνα μέ τούς συγκοινωνιολόγους, εἶναι οἱ μικρές λεωφορειακές γραμμές πού συνδέουν τίς οἰκιστικές περιοχές μέ σταθμούς Μέσων Μαζικῆς Μεταφορᾶς Σταθερῆς Τροχιᾶς. Στήν περιοχή τῆς Δεκέλειας – ῎Ανω ᾿Αχαρνῶν, δηλαδή Θρακομακεδόνες, Βαρυμπόπη, ᾿Ολυμπιακό Χωριό καί στούς κοντινούς οἰκισμούς, ὑπάρχει ὁ σταθμός τοῦ Ο.Σ.Ε. «Δεκέλεια», ἀπό τόν ὁποῖο σέ 14 λεπτά ὁ ἐπιβάτης φθάνει στήν Αθήνα (Σταθμό Λαρίσης) καί ἀπό ἐκεῖ μέ ἀνταπόκριση τοῦ Μετρό, ὅπου ἐπιθυμεῖ. ῾Ο ΟΑΣΑ διαθέτει πρός τούς Δήμους λεωφορειακές γραμμές πρός 70.000 € ἐτησίως. Μιά τέτοια γραμμή μπορεῖ νά συνδέσει ἄμεσα μεταξύ τους τίς περιοχές αὐτές καί νά συμβάλλει δραστικά και οὐσιαστικά στήν ἑνοποίησή τους, στήν ἀχανῆ ἔκταση τοῦ δήμου Ἀχαρνῶν. Αὐτό τό οὐσιαστικό ἔργο δέν ἔχει ἰδιαίτερα ὑψηλό κόστος καί πιθανότατα μπορεῖ νά ἐνταχθεῖ σέ κάποιο ἀπό τά προγράμματα πού χρηματοδοτεῖ ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωση. Γιά τήν γραμμή αὐτή θά πρέπει: α) Νά γίνει συγχρονισμός μέ τά δρομολόγια τοῦ τραίνου. β) Νά ζητηθεῖ ἀπό το Ὑπουργείο Ἄμυνας νά παραχωρηθεῖ ἀπό τό στρατόπεδο «Δεκέλειας», μία λωρίδα ἕξι-ἑπτά μέτρων στή νότια πλευρά του, ἀπό τόν Σ.Σ. μέχρι τό Ὀλυμπιακό Χωριό. Μέχρι νά ἐπιτευχθεῖ αὐτό μπορεῖ να χρησιμοποιηθεῖ ἡ ὁδός ᾿Αδριανοῦ. Καί τό κυριώτερον γ) Νά κατασκευασθεῖ μία γέφυρα πού νά ἐνώνει τό ᾿Ολυμπιακό Χωριό στό σημεῖο τοῦ 6ου Πυροσβεστικοῦ Σταθμοῦ, μέ τήν ὁδό Γιασεμιῶν στήν Φλόγα Βαρυμπόπης. Εἶναι ἀπαράδεκτο, ἐνῶ ἐφάπτονται δύο περιοχές τοῦ ἰδίου Δήμου, οἱ κάτοικοι νά διανύουν 6 χιλιόμετρα ἀντί γιά 100 μέτρα. Αὐτό δέ τό ἔργο θά εἶναι σύν τοῖς ἄλλοις καί ἀνταποδοτικό, λόγω τῆς οἰκονομίας τῶν καυσίμων. Βεβαίως ἡ λειτουργία τῆς λεωφορειακῆς γραμμῆς μπορεί νά λειτουργήσει ἀμέσως, γιατί ἡ κατασκευή τῆς γέφυρας μπορεῖ νά πάρει λίγο χρόνο. Εἶναι ἰδιαίτερα σημαντικό καί ἄς ληφθεῖ ὑπόψη ὅτι οἱ δύο αὐτές ὁδικές συντομεύσεις, θά ἀποδειχθοῦν σωτήριες σέ ἐνδεχόμενο πυρκαϊᾶς στή Βαρυμπόπη, στά πρώην βασιλικά κτήματα καί στούς νοτιοανατολικούς πρόποδες τῆς Πάρνηθας. Μετά τιμῆς Χάρης Δημοῦτσος (᾿Ακολουθοῦν οἱ ὑπογραφές 29 φορέων τῆς περιοχῆς). ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΑΝΤΕΣ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου