Ο Όμιλος McArturGlen άνοιξε στις 2 Ιουνίου τις πόρτες του 20ου Designer Outlet, του McArthurGlen Designer Outlet Athens. Κάτω από τον ηλιόλουστο αττικό ουρανό και με πλήθος καταναλωτών και επιφανών επιχειρηματιών κόπηκε η κορδέλα των εγκαινίων του πρώτου εκπτωτικού χωριού της Ελλάδος. Ανάμεσα στους προσκεκλημένους που έδωσαν το παρόν στην πρωινή εκδήλωση ήταν οι Κωνσταντίνος Τσουβελεκάκης & Σοφία Βάχαρη, Αναστάσιος & Χάρης Δαυίδ, Θεώδορος Βάρδας, Κομνηνός, Αλέξανδρος & Φραγκίσκος Λεμονής, Βασίλης Καίσαρης, Τάκης Σαρακάκης, Παύλος Χυτήρογλου, ο Πρέσβης του Ηνωμένου Βασιλείου Dr. David Landsman, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, ο Δήμαρχος Σπατών & Αρτέμιδος Χρήστος Μάρκου, και πολλοί άλλοι. Η πρώτη ημέρα λειτουργίας του κέντρου επιφύλασσε πλήθος εκπλήξεων σε όσους παρευρέθησαν, πολλούς διαγωνισμούς, παιχνίδια και δραστηριότητες.
Το κέντρο επισκέφθηκε και πλήθος επωνύμων σπεύδοντας να απολαύσει τη νέα εμπειρία shopping που κατέφθασε στη χώρα. Ο Νίκος Παπαδάκης ήταν από τους πρώτους που έτρεξαν να ζήσουν την εμπειρία του McArthurGlen Designer Outlet Athens κάνοντας αγορές με τιμές από 35 έως 70 % χαμηλότερες. Η Ελεονώρα Μελέτη απόλαυσε τον καφέ της κάτω από τον ήλιο και δίπλα από το εντυπωσιακό σιντριβάνι του ισογείου. Η εντυπωσιακή Έλλη Κοκκίνου περπάτησε στα όμορφα στενάκια του κέντρου και έκανε τις αγορές της για το σπίτι ενώ εντυπωσιάστηκε από τον παιδότοπο και τις δραστηριότητες που προσφέρει το κέντρο για την οικογένεια και τα παιδιά.
Οι αυθόρμητες και πάντα χαμογελαστές Μαρία Μπεκατώρου & Μαριάντα Πιερίδη γύρισαν το δικό τους video στο flipbook με φόντο την όψη του κέντρου. Όλα τα αντρικά βλέμματα τράβηξε η Δουκισα Νομικού που απόλαυσε το παγωτό της θαυμάζοντας το ηλιοβασίλεμα από το μπαλκόνι του κέντρου.
Ακόμα, στον πρώτο όροφο του Κέντρου που βρίσκονται διεθνείς μάρκες, όπως Alberta Ferretti, Brooks Brothers, Guess, Iceberg, Cavalli, Moschino, Nine West, Nara Camicie, Trussardi, Versace καθώς και δύο πολύ σημαντικές Ελληνικές μάρκες – Καλογήρου και Lapin συναντήσαμε τις Κατερίνα Στικούδη, Γιολάντα Διαμαντή και Αννίτα Ναθαναήλ να κάνουν τη βόλτα τους και να χαζεύουν τις βιτρίνες.
Ενώ στο ισόγειο που βρίσκονται μάρκες όπως adidas, Billabong, Columbia, Bodytalk, Diesel, Fila, Gant, Lacoste, Nike, Replay, Sketchers, Tommy Hilfiger, καθώς και δημοφιλείς ελληνικές μάρκες που περιλαμβάνουν Notos Galleries, Toi&Moi, Attrattivo, Oxford Company και Hunter είδαμε τις Ορθούλα Παπαδάκου & Μάντα Παπαδάκου.
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του McArthurGlen Athens, όλοι οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δροσιστούν μέσω της δωρεάν διανομής του επίσημου νερού της McArthurGlen στη συλλεκτική χάρτινη συσκευασία μισού λίτρου της Tetra Pak. Η χάρτινη συσκευασία McArthurGlen, όπως όλες οι χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak είναι φιλικές προς το περιβάλλον καθώς η κύρια πρώτη ύλη τους, το χαρτί, προέρχεται από δάση ελεγχόμενης καλλιέργειας. Πρόκειται για δάση που καλλιεργούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην εξαντλούνται οι φυσικοί πόροι. Ακόμη οι συσκευασίες Tetra Pak είναι ανακυκλώσιμες και γι’ αυτό μετά τη χρήση τους πρέπει να τοποθετούνται στους κάδους ανακύκλωσης. Από τις ανακυκλωμένες συσκευασίες Tetra Pak κατασκευάζονται άλλα χάρτινα προϊόντα.
Το εντυπωσιακό και πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα McArthurGlen Designer Outlet προσφέρει 21.000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει εκτός από είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, καταστήματα ομορφιάς, ειδών σπιτιού και ταξιδίου, καθώς και δέκα εστιατόρια και cafι, τα οποία συμπεριλαμβάνουν τόσο διεθνείς – κυρίως ιταλικές – μάρκες όσο και ελληνικές. Επίσης, στο κέντρο περιλαμβάνεται και Farynails Νail Βar, ενώ προσφέρει περισσότερες από 2.000 θέσεις στάθμευσης καθώς και παιδότοπο.
Tο McArthurGlen Designer Outlet Athens προσφέρει μία νέα εμπειρία στο shopping στην Ελλάδα, όχι μόνο για τους εραστές της μόδας οι οποίοι ζουν γύρω από το Κέντρο ή και σε κοντινή απόσταση από αυτό, αλλά και για τους περισσότερους από 6 εκατ. ταξιδιωτών - τουριστών οι οποίο περνούν από την κοσμοπολίτικη πόλη της Αθήνας κάθε χρόνο.
Το McArthurGlen Designer Outlet Athens βρίσκεται στην περιοχή των Σπάτων, 30 λεπτά από το κέντρο της Αθήνας, δίπλα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Σχετικά με το σχεδιασμό του, το υπαίθριο κέντρο αντανακλά το νεοκλασικό στιλ, αναδεικνύοντας τη ζεστή ατμόσφαιρα που μπορεί κάποιος να βρει περπατώντας σε μια από τις γραφικές γειτονιές της παλιάς Αθήνας.
Η φιλοσοφία πίσω από οποιοδήποτε McArthurGlen Designer Outlet είναι η παροχή μιας αξέχαστης εμπειρίας στους καταναλωτές. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι μάρκες συνεργάζονται στενά με την McArthurGlen Retail Academy, η οποία λειτουργώντας σε όλα τα κέντρα του Ομίλου, παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για όλες τις εκφάνσεις του λιανεμπορίου, την εξεύρεση και εκπαίδευση του προσωπικού, τον έλεγχο των τιμών, την τοποθέτηση των προϊόντων, το σχεδιασμό των καταστημάτων και ιδίως την εξυπηρέτηση πελατών. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζεται υψηλό επίπεδο ομοιομορφίας σε ολόκληρο το Κέντρο, συμβάλλοντας στην ολοκλήρωση της εμπειρίας του καταναλωτή.
Η τηλεοπτική διαφήμιση που λανσαρίστηκε στην Ελλάδα τον προηγούμενο μήνα είχε τις λέξεις anticipation, temptation, desire και joy, να πρωταγωνιστούν αντανακλώντας το εύρος των συναισθημάτων που θα βιώσουν οι καταναλωτές κατά την παραμονή τους στο κέντρο και την αναζήτηση των αγαπημένων τους επώνυμων προϊόντων σε μειωμένες τιμές κατά 35 – 70 %.
McArthurGlen Designer Outlets
Τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, ηγέτιδας και πρωτοπόρου στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Το Group το οποίο απαρτίζεται σήμερα από 20 Κέντρα, εισήγαγε το concept των designer outlets στην Ευρώπη το 1995. Τα 75 εκατομμύρια καταναλωτών που επισκέπτονται τα Κέντρα μας κάθε χρόνο, προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές κατά 35-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής που ισχύουν όλο το χρόνο σε προϊόντα πολυτελείας, designer και high street μόδας. Το portfolio του Group, που περιλαμβάνει και το μεγαλύτερο designer outlet της Ευρώπης, το Serravalle Designer Outlet κοντά στο Μιλάνο, προσφέρει συνολικά 500.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικών χώρων. Σε αυτά θα προστεθούν ακόμη 100.000 τετραγωνικά μέτρα το 2011 και το 2012. Νέες τοποθεσίες κέντρων αποτελούν η Αθήνα (2011) και το Neumόnster κοντά στο Αμβούργο (2012). Για περισσότερες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου