Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση του Πέτρου Φιλίππου, δημάρχου Καλυβίων στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» για δημοσίευμα με τίτλο: «Τσιφλικάς» ο δήμαρχος Καλυβίων

| | | |

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα σας στις 10 Οκτωβρίου 2010, και δεδομένου ότι ο αρμόδιος συντάκτης δεν ζήτησε τη γνώμη μου, σας παραθέτω τα εξής στοιχεία και παρακαλώ τη δημοσίευσή τους , όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία ορίζει, διαφορετικά θα είμαι αναγκασμένος να  προβώ σε οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια, προκειμένου να προστατεύσω την αξιοπρέπεια και την υπόληψή μου:  
1. Θεωρώ ιδιαίτερα υποτιμητικό και άδικο τον τίτλο «τσιφλικάς» για το πρόσωπό μου. Διευκρινίζω ότι την τελευταία εικοσαετία έχω αγοράσει μικρά αγροτεμάχια σε εκτός σχεδίου περιοχές, τα οποία αθροίζοντας τα, όλα, έχουν συνολική έκταση 1.910 τ.μ. !!! Η δε συζυγός μου έχει επίσης αγοράσει 982 τ.μ. γης. Τρία από αυτά, έκτασης περίπου ενός στρέμματος, βρίσκονται στην περιοχή της Βαλομάνδρας, όπου έχω δημιουργήσει ένα αμπέλι. Άρα λοιπόν είναι τουλάχιστον ατυχής ο όρος «τσιφλικάς».  
2. Στο δημοσίευμα  αναφέρεται επίσης ότι δεν πραγματοποίησα καμία πώληση ακινήτου.
Λυπάμαι που οι δημοσιογραφικές  πηγές σας, σας απέκρυψαν κρίσιμα στοιχεία, προφανώς για να εξυπηρετήσουν δικές τους σκοπιμότητες, με αποτέλεσμα να σας παραπλανήσουν και να παρουσιάζεται ελλειπές το ρεπορτάζ.
Όλες  οι αγορές μου καλύπτονται  πλήρως, από τα ήδη δηλωθέντα και φορολογηθέντα εισοδήματά μου ( από μισθωτές υπηρεσίες, ενοίκια, και τις αποδοχές μου σαν αιρετός) καθώς και από πωλήσεις ακινήτων και έχουν ελεχθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους. 
Για την πληροφόρησή  σας θα ήθελα να σας κάνω γνωστά τα εξής στοιχεία που αφορούν πωλήσεις ακινήτων μου, τα οποία κληρονόμησα από τους γονείς μου:

  • Το 1992 πώληση έκτασης 1.000 τ.μ. στην περιοχή Σπέλιζα. Τίμημα 4.000.000 δραχμές (Αρ. Συμβ. 33929/20-1-1992).
  • Το 1992 πώληση έκτασης 984,75 τ.μ. στην περιοχή Σπέλιζα.Τίμημα 6.000.000 δραχμές (Αρ. Συμβ. 1183/22-6-1992). (Και τα δύο ακίνητα κληρονομιά από τη μητέρα μου).
  • Το 2002 πώληση αγρού στη θέση Άγιος Αθανάσιος στον Κουβαρά, έκτασης 4.064 τ.μ.Τίμημα 58.695 ευρώ (Αρ. Συμβ. 5373/16-5-2002).
  • Το 2003 απαλλοτρίωση για διέλευση αγωγού φυσικού αερίου στη θέση Προκαλύβεζα στον Κουβαρά, έκταση 312 τ.μ., τίμημα 6.327 ευρώ,  (ΧΕΠ 36101/ 17-2-2003).
  • Το 2004, πώληση αγρού στη θέση Βαλομάνδρα (έναντι του αμπελιού που διατηρώ) έκτασης 261 τ.μ., τίμημα 1. 263 ευρώ, (Αρ. Συμβ. 13627, 1-12-2004).
  • Το 2009 πώληση αγρού στη θέση Πάτημα, έκτασης 1.154 τ.μ. τίμημα 9.517, 86 ευρώ (Αρ. Συμβ. 1931/18-5-09).
 
    ΄Ητοι από τα παραπάνω προκύπτει ότι την τελευταία εικοσαετία έχω αγοράσει 1. 910 τ.μ. καταβάλλοντας περίπου 23.000 ευρώ, ενώ από τις πωλήσεις 8.778 τ.μ. έχω συνολικά εισπράξει περίπου 106.000 ευρώ. 
3. ΟΛΑ τα περιουσιακά στοιχεία, τα δικά μου και της συζύγου μου, είναι ΔΗΛΩΜΕΝΑ στην Δήλωση του ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, όπως υποχρεούμαι και την οποία ανελλιπώς υποβάλλω και ελέγχομαι τα τελευταία 15 χρόνια. Περιουσιακά στοιχεία, τα οποία προέρχονται από κληρονομιά των γονέων μας, όσων δημιουργήσαμε με την βοήθεια των γονέων μας και από τα δηλωθέντα και φορολογηθέντα εισοδήματά μας , αλλά ακόμη και από τα δάνεια, τα οποία έχουμε συνάψει σε παρελθόντα έτη και ακόμη αποπληρώνουμε.   
Στη διάθεση της  εφημερίδας σας είναι όλα τα στοιχεία και τα παραστατικά
  • Πρώτον , του σπιτιού μας 139 τ.μ., όπου διαμένουμε στα Καλύβια από το 1996 (οικόπεδο της μητέρας της συζύγου μου 770 τ.μ, πώληση δυο οικοπέδων από τη μητέρα της συζύγου μου κατά τα έτη 1993, 1994, εισοδήματά μας δηλωθέντα και φορολογηθέντα των ετών 1994-1995, καθώς και 9 εκ. δραχμές δεκαπενταετές δάνειο το έτος 1996. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1994   και αποπερατώθηκε το 1996.)
  • Δεύτερον, του σπιτιού μας 115 τ.μ στην περιοχή της Σπέλιζας Καλυβίων, το οποίο κτίστηκε σε οικόπεδο της μητέρας μου 1.084 τ.μ, ξεκίνησε το 2000 και αποπερατώθηκε το 2007, με λήψη δεκαετούς δανείου 10 εκατομ.δραχμών το 2001, με πώληση ενός αγρού το 2002 και από τα δηλωθέντα και φορολογηθέντα εισοδήματά μας. Το ακίνητο αυτό ενοικιάζεται από το 2007.
  • Τρίτον των δύο καταστημάτων μου,στα Καλύβια 219 τ.μ, τα οποία έγιναν σε οικόπεδο της μητέρας μου, από πώληση δυο κτημάτων της το έτος 1992, και από εισοδήματά μας δηλωθέντα και φορολογηθέντα από το 1989 έως το 1996. Η κατασκευή τους ξεκίνησε το 1992 και αποπερατώθηκε το 1996. Τα καταστήματα αυτά ενοικιάζονται από το 1996.
  4. Όσο αφορά για τον Μιχάλη Αδάμη, καταρχήν είναι αντιδήμαρχος μόνο τον τελευταίο χρόνο, το 2010.  Εξελέγη για πρώτη φορά δημοτικός σύμβουλος το 2006, είναι κτηματίας, αμπελουργός και  οινοπαραγωγός - ένας από τους πιο γνωστούς στα Μεσόγεια - και παράγει μεγάλες ποσότητες μούστου και κρασιού κάθε χρόνο.  Για τις ανάγκες δε της επιχείρησής του έχει πάρει πάνω 250.000 ευρώ τραπεζικά δάνεια.  Όλες δε οι επιχειρηματικές του δραστηριότητες δεν έχουν καμία σχέση με το Δήμο Καλυβίων. 
5. ΄Οσον αφορά στην  πώληση οικοπέδου του Δήμου  Καλυβίων,  με ομόφωνη απόφαση το Δημοτικό Συμβούλιο και η  Δημαρχιακή Επιτροπή και μετά από νεώτερη και τελική εκτίμηση των Ορκωτών Εκτιμητών, ύψους 567.000 ευρώ, εφόσον  είχαν προηγηθεί δύο άκαρποι διαγωνισμοί, αποφάσισαν ομοφώνως την πώλησή του. Σημειωτέον ότι και οι συνεργάτες της κας Χριστοφάκη, σημερινοί δημοτικοί σύμβουλοι – και στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημαρχιακή Επιτροπή - είχαν ψηφίσει υπέρ της πώλησης του οικοπέδου στην τελική τιμή – 567.000 ευρώ - των Ορκωτών Εκτιμητών.  Στη συνέχεια έγινε μεν η δημοπρασία αλλά μετά από παρέμβαση της κ. Χριστοφάκη, δεν προχωρήσαμε στην υπογραφή του συμβολαίου,  παρότι είμασταν απόλυτα νόμιμοι να κάνουμε κάτι τέτοιο.
Τα χρήματα επρόκειτο  να διατεθούν μετά από ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβολίου, σε έργα οδοποιίας και αναπλάσεις.  
6. Αυτά για την  αποκατάσταση της αλήθειας και  για την συμπλήρωση του ρεπορτάζ  της εφημερίδας σας.  
Θα ήθελα όμως να κρατήσετε και το εξής:
Η επίθεση που δεχόμαστε  αυτήν την περίοδο δεν έχει σχέση μόνο με τις προεκλογικές ανάγκες των αντιπάλων μας, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με τα τεράστια συμφέροντα που σχεδιάζουν τις Fast Track επενδύσεις στις ακτές του Σαρωνικού. Και επειδή εμείς είμαστε εμπόδιο στο προγραμματιζόμενο «ξεπούλημα» των ακτών μας, με οποιοδήποτε τρόπο και κυρίως με συκοφαντίες και λασπολογία, προσπαθούν να επιβάλουν τους αρεστούς τους υποψήφιους.  
Η εφημερίδα σας  όλα αυτά τα χρόνια έχει συμπαρασταθεί  και έχει αναδείξει τους αγώνες μας για τις ελεύθερες ακτές. Πιστεύουμε ότι θα εξακολουθήσει με το ίδιο ενδιαφέρον να προβάλει τις θέσεις αυτές και στο μέλλον. 
Αναμένουμε τη δημοσίευση  της απάντησής μας στην έγκριτη  εφημερίδα σας και  είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε. 
Με  εκτίμηση
Πέτρος  Φιλίππου
Δήμαρχος  Καλυβίων
Υποψήφιος Δήμαρχος Σαρωνικού

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york