Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Αντώνης Γάκης, Υποψήφιος στην Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής.. Γιατί Παιδί μου¨

Του Αντώνη Γάκη Υπ. Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστήμιου-Υπ/Περιφερειακός Σύμβουλος Αν. Αττικής με τον Γιάννη Σγουρό.
Κάθε μέρα στις λαϊκές , στα καφενεία, στις Δημόσιες Υπηρεσίες, στο δρόμο αλλά κυρίως στις παρέες οι φίλοι μου με ρωτάνε γιατί..γιατί σε τόση μικρή ηλικία ασχολούμαι με τις περιφερειακές εκλογές και αντί να  πίνω ανέμελος τον καφέ μου ή να κάνω όλα αυτά που κάνουν οι νέοι και οι νέες της ηλικίας μας κάθομαι άλλοτε  μέσα στη βροχή και άλλοτε μέσα στο λιοπύρι και μοιράζω το φυλλάδιο μου και το πρόγραμμα του συνδυασμού.
Κάποιοι άλλοι με ρωτάνε γιατί δεν βάζω οικονομικούς μετανάστες να τα μοιράσουν.
Όλα αυτά μου φαίνονται τόσο απογοητευτικά , αν και απαντάω σ την απογοήτευση και την απορία τους. Τίποτε δεν συγκρίνεται με τη γνώση της πραγματικότητας τη στιγμή που βρίσκεσαι στους χώρους δουλειάς και στην καρδία της κοινωνίας κοιτώντας κατάματα τον συμπολίτη, αρκεί αυτό να μην είναι μόνο προεκλογικά.
      Η Ανατολική μας Αττική θέλει αγώνα. Αγώνα για να μην γίνει η πίσω αυλή της Αθήνας. Πρέπει να αποκτήσουμε αποχέτευση. Υποδομή που είναι δείγμα ανθρωπινής διαβίωσης. Από μικρά παιδία αναμένουμε τη στιγμή που θα γίνουμε και εμείς περιοχή αστικής συγκοινωνίας με νοσοκομεία κοντά στον τόπο μας με προαστιακό στα 2 μας λιμάνια σε Ραφήνα και Λαύριο.
Ήρθε η ώρα να κατακλύσουμε οι νέοι/ες και όσοι έχουν  νέες ιδέες ανεξαρτήτως ηλικίας  την πολιτική σκηνή για να ανεβάσουμε ένα έργο χωρίς υποκρισία χωρίς πολιτικούς θαετρινισμούς. Το αν πετύχουμε θα φανεί στο χειροκρότημα ,όχι μόνο στις 7 Νοέμβρη αλλά κυρίως  λίγο πιο μετά. Όταν ξανανταμώσουμε αυτούς τους ανθρώπους που παρόλο την ανέχεια την ανεργία τη φτώχεια μας εύχονται με τόση ανιδιοτέλεια.. Καλή επιτυχία παιδί μου..
Αυτή την εμπιστοσύνη  δεσμευόμαστε να μην την προδοσούμε
Η Φαντασία στην εξουσία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york