Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Παναγιώτης Ν. Μερτύρης: «Είμαι έτοιμος να προσφέρω στον Δήμο»

| |

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΜΕΡΤΥΡΗ.
«Είμαι έτοιμος να προσφέρω στον Δήμο»

«Είμαι κατασκευαστής και γνωρίζω καλά τη πρέπει να γίνει με την αποχέτευση και το σχέδιο πόλης».

«Έχω εξασφαλισμένη την αγάπη του κόσμου»
Το αποχετευτικό και το σχέδιο πόλης θα είναι από τις βασικές προτεραιότητές του, υπογραμμίζει ο Παναγιώτης Ν. Μερτύρης, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «ΕΠΤΑΗΜΕΡΟ» (27/10). Αναλυτικά:
Ο κύριος Παναγιώτης Ν. Μερτύρης (δεξιά), μαζί με τον κύριο Άρη Βίτσιο (αριστερά) στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του συνδυασμού "Δήμος ισχυρός πόλη με όραμα", στον Γέρακα.

-Πρώτη σας απόπειρα κύριε Μερτύρη σε Δημοτικές εκλογές, τι σας ώθησε να πάρετε μια τέτοια απόφαση;

«Ναι είναι η πρώτη φορά που κατεβαίνω στις εκλογές. Ήταν όμως κάτι που σκεφτόμουν αρκετά χρόνια. Δεν ήταν μια απόφαση που πάρθηκε στη στιγμή ή από ενθουσιασμό επειδή μου έγιναν κάποιες προτάσεις. Εδώ και χρόνια το έχω στο μυαλό μου, αλλά ήθελα, όταν θα έκανα το βήμα αυτό, να ήμουν απόλυτα έτοιμος. Και σε αυτές τις εκλογές, θεωρώ ότι ήρθε η ώρα. Πως είμαι έτοιμος. Ξέρω τι ανάγκες έχει ο Δήμος μας και είμαι σίγουρος ότι έχω τις δυνάμεις για να βοηθήσω. Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος μου. Να συνεισφέρω για έναν καλύτερο Δήμο, για μια καλύτερη ζωή στον τόπο μας».

-Έχετε μετρήσει τις δυνάμεις σας; Τι περιμένετε από τις εκλογές;

«Αυτό που ξέρω και μπορώ να σας πω αυτή τη στιγμή με σιγουριά, είναι ότι ο κόσμος όταν με βλέπει στις εκδηλώσεις, στις πλατείες και στους δρόμους, έρχεται με αγάπη και μου δίνει το χέρι του. Αυτό και μόνο, εμένα με γεμίζει χαρά, ικανοποίηση και διάθεση, να προσφέρω κάτι περισσότερο γι' αυτούς. Στην Παλλήνη ζω 47 χρόνια. Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα. Ξέρω κάθε πέτρα στον τόπο μου. Και είναι λογικό να έχω πολλούς γνωστούς και φίλους. Ευτυχώς απ' όσο ξέρω και απ' όσο καταλαβαίνω, δεν έχω εχθρούς (χαμόγελα.). Δεν μπορώ να πω τι ακριβώς περιμένω από τις εκλογές. Ευελπιστώ όμως να εκλεγώ μέλος του δημοτικού συμβουλίου. Αλλά επαναλαμβάνω και γι' αυτό είμαι σίγουρος και χαρούμενος, ότι ξέρω καλά, πως την αγάπη των συμπολιτών μου, την έχω ήδη εξασφαλισμένη».

-Ποιες θα είναι οι προτεραιότητές σας για τον Δήμο αν τελικά εκλεγείτε;

«Όπως είπα και νωρίτερα, ξέρω πολύ καλά τα προβλήματα. Τα ζω με την οικογένειά μου χρόνια τώρα. Η αποχέτευση σίγουρα αποτελεί μια από τις βασικότερες προτεραιότητές μου. Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί χρόνια τους Δήμους μας. Προσπάθειες έχουν γίνει πολλές από τις προηγούμενες ηγεσίες και ήταν τέτοιες που αξίζουν αναφοράς. Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο θέμα. Χρειάζεται να πιέσουμε αρκετά και να δείξουμε αποφασιστικότητα.

Επίσης, να καταθέσουμε σχέδια και μελέτες, έτσι όπως οφείλουν να είναι αυτές, για να μπορέσουμε πάρουμε αυτό που ζητάμε. Δεν χρειάζεται να μπω σε περισσότερο λεπτομέρειες επί του θέματος που θα κουράσουν. Είμαι κατασκευαστής και γνωρίζω πολύ καλά τι πρέπει να γίνει. Ήδη τις απόψεις μου τις ξέρουν αρκετοί στην Παλλήνη και τις έχουν επικροτήσει. Όταν έρθει η κατάλληλη ώρα, θα γίνουμε περισσότερο συγκεκριμένοι και στους πολίτες και στους ανωτέρω.

Πέραν της αποχέτευσης στις βασικές προτεραιότητές μου, είναι φυσικά και το σχέδιο πόλης, που βασανίζει πολλές γειτονιές. Είναι ένας βραχνάς για τον Δήμο, που πιέζει πολύ και γι' αυτό το ζήτημα. Να ξέρετε ότι ο Δήμος χάνει πολλά έσοδα από αυτή την ιστορία. Ποιος δεν θέλει μια σωστά δομημένη πόλη; Ποιος δεν θέλει μια λειτουργική, οργανωμένη και όμορφη περιοχή; Χρόνια μέσα από την δουλειά μου αντιμετωπίζω το πρόβλημα του σχεδίου που απασχολεί πολλούς συμπολίτες μας. Μακάρι, η βοήθεια που θα προσφέρω πάνω στο θέμα αυτό, αν εκλεγώ, να αποδειχθεί λύση αποτελεσματική.

Ακόμα, στόχος μου είναι να δημιουργηθούν νέοι παιδικοί σταθμοί, νέα σχολικά κτήρια και νέες αθλητικές εγκαταστάσεις. Ευτυχώς, η Παλλήνη και κατ' επέκταση ο Γέρακας και η Ανθούσα, είναι περιοχές που μαζεύουν οικογένειες. Πολλά ζευγάρια αποφασίζουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους στον τόπο μας πλέον. Απόδειξη είναι η μεγάλη ανάπτυξη που υπάρχει στην περιοχή μας τα τελευταία χρόνια και η μεγάλη προσέλευση νοικοκυριών, από άλλες περιοχές. Χρειάζεται λοιπόν εκσυγχρονισμός των υπαρχόντων κτηρίων και ταυτόχρονα δημιουργία νέων, προκειμένου να  μπορεί ο Δήμος να ανταποκρίνεται όπως πρέπει στις επιπλέον ανάγκες που δημιουργήθηκαν. Τα σχολεία και οι αθλητικές εγκαταστάσεις, αναμφίβολα θα βοηθήσουν τα παιδιά μας, να γίνουν μελλοντικά καλύτεροι πολίτες, αλλά και θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής.

Επιπλέον, θα με απασχολήσει ιδιαίτερα η ενδυνάμωση της τοπικής αγοράς που «καίει» όλους τους επιχειρηματίες της περιοχής και η επιμόρφωση των πολιτών. Μπορούν να γίνουν πολλά πάνω σε αυτά τα ζητήματα και έχει την βούληση να τα κάνω.
Τέλος, η ανακύκλωση, η προστασία του περιβάλλοντος και η ηλεκτρονική επικοινωνία με τους πολίτες θα είναι στις άμεσες προτεραιότητές μου».

-Είστε ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας. Πιστεύετε ότι η επιτυχία σας στον επιχειρηματικό στίβο, θα αποτελέσει οδηγό και για την επιτυχία σας στην τοπική αυτοδιοίκηση;

«Η πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια στις επιχειρήσεις, σίγουρα είχε σημαντικό αντίκτυπο στην προσωπικότητά μου. Έμαθα πρώτα απ' όλα, να παλεύω σκληρά, για να «επιβιώνω». Σίγουρα χρειάζονται και θυσίες για να φτάσεις στον στόχο. Αλλά αυτές οι θυσίες σε κάνουν πιο δυνατό άνθρωπο και πιο αποφασιστικό. Θέλω να πιστεύω, ότι η εμπειρία που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια στις επιχειρήσεις, θα αποτελέσει πράγματι, οδηγό και για την επιτυχημένη διαδρομή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york