Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Ανοιχτή επιστολή της Χριστίνας Χριστοφάκη προς τον κ. Ντίνο Χασάπη

| | | | |

Αγαπητέ Ντίνο,

Έλαβα με μεγάλη έκπληξη την επιστολή σου με την οποία καταγγέλλεις τον Σοφοκλή Σαρρή, τον οποίο μάλιστα παρουσιάζεις ως «υποψήφιο και συνεργάτη» μου. Η έκπληξή μου ήταν ακόμη μεγαλύτερη, όταν λίγο αργότερα την είδα δημοσιευμένη με τη μορφή ανοιχτής επιστολής, πράγμα που δυσκολεύομαι να αντιληφθώ γιατί το έκανες και σε τι ακριβώς συνέβαλε.
Όπως ξέρεις, παραμονές εκλογών διακινούνται διάφορες καταγγελίες για διάφορα. Λαμβάνω υπ΄όψη μου ο,τι περιέρχεται στην αντίληψή μου αλλά προφανώς δεν μπορώ να υποκαταστήσω εγώ τη Δικαιοσύνη και τα πειθαρχικά όργανα της συντεταγμένης πολιτείας σπεύδοντας να αποκλείσω και να καταδικάσω πρόσωπα.
Θα μου επιτρέψεις στο σημείο αυτό να σου θυμίσω ότι συνεργάτης μου είναι όποιος προσέρχεται και προσφέρει έμπρακτα συνεργασία. Δεν μπορώ να δω πώς αλλιώς θα μπορούσε να συμβαίνει.
Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι υποψήφιοι σύμβουλοι δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή, αφού όπως γνωρίζεις δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί ψηφοδέλτιο. Όταν θα ανακοινωθούν οι υποψήφιοι, αυτό θα γίνει μετά λόγου γνώσεως και με αίσθημα ευθύνης.
Στόχος του «Ζούμε μαζί στον Δήμο Σαρωνικού» είναι, μεταξύ άλλων, η συγκρότηση μιας μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.


Με εκτίμηση και φιλικά αισθήματα,
Χριστίνα Χριστοφάκη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york