Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Ο δήμαρχος Μαραθώνα , για τόν ΧΥΤΑ Μαραθώνα.

H θέση μου προσωπικά, αλλά και ολόκληρου του Δημοτικού Συμβουλίου του Μαραθώνα, είναι σταθερή και ξεκάθαρη. Είμαστε κατά της άδικης και άστοχης χωροθέτησης του ΧΥΤΑ στο Μαύρο Βουνό. Με κάθε νόμιμο τρόπο το υποστηρίζουμε και... όσο έχω την ευθύνη αυτού του τόπου δεν θα επιτρέψουμε να περάσει κανένα απορριματοφόρο από τη Λεωφ. Μαραθώνος.Δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια να βρίσκομαι συχνά στο fb για να απαντώ στις δεκάδες αναρτήσεις σου. Με συνέπεια ακολουθώ την ίδια στάση πρώτα ως κάτοικος αυτού του προικισμένου τόπου και στη συνέχεια ως δήμαρχος. Δεν παρεξέκλινα ποτέ. Δεν παζάρεψα ποτέ. Ημουν και είμαι κάθετα αντίθετος. Προσπάθησε να ευαισθητοποιήσεις άλλους. Τους έχοντες δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αυτούς που θεωρούν ότι το δικό τους σπίτι είναι ...πολύ μακριά. Εγώ ξέρω ότι ο αέρας και το υπέδαφος δεν έχουν όρια.

Ερώτηση: Με ποιόν νομιμο τρόπο δεν θα επιτρέψουμε να περάσει κανένα απορριμματοφόρο από την Λεωφ. Μαραθώνος;

http://polites-energoi.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york