Περισσότερη συζήτηση στην τάξη. Σεβασμό στην προσωπικότητά τους και στα μαθητικά τους συμβούλια. Χρήση των νέων τεχνολογιών στο μάθημα. Η αξιολόγησή τους να αφορά τις επιδόσεις τους και να μην επηρεάζεται από άλλες παραμέτρους. Να μην υπάρχει προκατάληψη απέναντί τους με κριτήρια όπως η εμφάνιση, η κατάθεση της γνώμης τους είναι μερικά από τα «θέλω» τον μαθητών. Στην ανοιχτή ερώτηση οι μαθητές «τι θα ήθελαν από τους καθηγητές τους», σε ποσοστό 42% δήλωσαν ότι θέλουν περισσότερη συζήτηση στην τάξη και καλύτερη συμπεριφορά, το 17% λιγότερη ύλη και το 14% να γίνεται πιο ενδιαφέρον το μάθημα.
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές θεωρούν ότι μόνο λίγοι καθηγητές είναι έτοιμοι για τις «νέες διδακτικές προκλήσεις». Η πλειοψηφία δηλώνει ότι οι συζητήσεις στην τάξη καλύπτουν και θέματα «εκτός του στενού πλαισίου του μαθήματος» και ότι η «αξιολόγησή τους» δεν είναι αντικειμενική. Πάνω από τους μισούς μαθητές θεωρούν ότι οι καθηγητές τους είναι «μεροληπτικοί» απέναντί τους και ως κύριες αιτίες για τη μεροληπτική συμπεριφορά θεωρούν τη «συμπεριφορά τους» (ζωηροί μαθητές) και τις «επιδόσεις τους» στα μαθήματα (καλοί - κακοί μαθητές). Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές θεωρούν ότι οι καθηγητές «σέβονται την προσωπικότητά τους».
7 στους 10 μαθητές δηλώνουν ότι πάνε φροντιστήριο. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται οι ξένες γλώσσες και τα ιδιαίτερα φροντιστήρια. Ως αιτίες για την παρακολούθηση φροντιστηρίων δηλώνουν την επιθυμία για καλύτερες επιδόσεις, τη δυσκολία των μαθημάτων και τα κακογραμμένα βιβλία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου