Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος: Συμπορεύομαι με τον συνδυασμό «Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη-Πόλεις για να ζεις» και υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Μερτύρη


Ονομάζομαι Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος. Γεννήθηκα στο Μόντρεαλ του Καναδά από γονείς ομογενείς με καταγωγή από την Μεσσηνία. Είμαι παντρεμένος με την Γεωργία Κουτσομανιώτη, καθηγήτρια Αγγλικών και έχουμε μία κόρη την Βίκυ. Μένουμε στην Παλλήνη από το 2005. 

Είμαι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχω ειδικευθεί στην Καρδιο-Θωρακοχειρουργική και εργάζομαι ως Ειδικευμένος Καρδιοχειρουργός στο Νοσοκομείο "Ο Ευαγγελισμός" των Αθηνών. 

Πέραν της καθημερινής ιατρικής μου πράξης, έχω λάβει πολλές τιμητικές εγχώριες διακρίσεις και βραβεύσεις στο εξωτερικό. Σημαντικότερες  αυτών, η βράβευση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Προεδρία της Φινλανδίας, και το τιμητικό 1ο Βραβείο σε Παγκόσμιο Συνέδριο της Καρδιοχειρουργικής στον Καναδά για εφαρμογή καινοτόμων και πρωτοποριακών Καρδιοχειρουργικών  εφαρμογών και τεχνικών. 

Στην  μέχρι σήμερα μου σταδιοδρομία πάντα  είχα ως γνώμονα τις ανθρώπινες αξίες. Η απλότητα, η λογική, οι ηθικές αρχές και η αξιοπρέπεια  αποτελούν  τους βασικούς κανόνες στην ζωή μου. Κύριος στόχος μου είναι η  εξασφάλιση της ποιότητας και της βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης των  συμπολιτών  μου, ειδικότερα των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων. Η καθημερινή μου στάση και  πορεία  το επιβεβαιώνουν. 

Συμμετέχω στα κοινά εδώ και αρκετά χρόνια. Αποτελώ μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Παλλήνης Σήμερα, έχω ενεργή συμμετοχή στο Δ.Σ. Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου  Γυμνασίου Παλλήνης και στο παρελθόν στο 7ο Δημοτικό Σχολείο της Παλλήνης. Είμαι Αντιπρόεδρος του Αθλητικού Σωματίου Καλαθοσφαίρισης «Γ.Σ. Παλλήνης» και του Πολιτιστικού Συλλόγου «Friends of Europe». Σκοπεύω να συνεχίσω με την συμμετοχή μου στα κοινά προσδοκώντας στην εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Παλλήνης. Προσφέροντας τις γνώσεις μου και τις ικανότητές  μου, επιδιώκω στην επίλυση των προβλημάτων και στη αναβάθμιση του Δήμου Παλλήνης.  

Ανταποκρίθηκα, για άλλη μία φορά, στο κάλεσμα του Παναγιώτη Μερτύρη. Αποφάσισα να συμπορευτώ μαζί του στον συνδυασμό «Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη, Πόλεις για να ζεις». Η συνέπεια, ο λόγος του, η  πορεία του και οι πράξεις στα καθημερινά γίγνεσθαι του τόπου μας, τα τελευταία χρόνια, αποδεικνύουν πως  μπορεί να ηγηθεί μίας ομάδας νέων ανθρώπων. Μία ομάδα που θα προσφέρει ποιότητα και θα αναβαθμίσει  τον Δήμο  Παλλήνης. 
Μαζί πιστεύω ότι μπορούμε να πορευτούμε και να επιλύσουμε τα προβλήματα της πόλης μας, δημιουργώντας μία ανθρώπινη, ποιοτική πόλη, καλύτερη και αντάξια των προσδοκιών των πολιτών, για μας και τα παιδιά μας.

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος,
Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος
Καρδιοχειρουργός

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york