Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Βασιλική (Βανέσσα) Μαυροειδή,Υποψήφια Βουλευτής Ν.Δ. Περιφέρειας Αττικής

|

image001[1]
« ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΤΟΥ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΔΟΥ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ»
· ΝΑΙ στη σιγουριά και στην υπεύθυνη θέση και στάση του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
και της ιστορικής φιλελεύθερης παράταξης της «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»
Η συμπολίτισσά μας Βασιλική Μαυροειδή, η γνωστή μας φίλη Βανέσσα είναι το πρόσωπο έκπληξη σ΄ αυτές τις Εθνικές Εκλογές αφού τοποθετήθηκε στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής μόλις 20 μέρες πριν στηθούν οι κάλπες ύστερα από μία πολιτική καραμπόλα που οδήγησε στην έξοδο από το κόμμα της «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» δύο γνωστά στελέχη της παράταξης όπως είναι ο πρώην Υπουργός κ. Απόστολος Σταύρου και ο Πολιτευτής Κώστας Κατσίκης.
Είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση προχθές στο πολιτικό της Γραφείο και εν όψει των εκλογών θέλησε να γνωστοποιήσει στους πολίτες των Μεγάρων και της Νέας Περάμου
τις προσωπικές της απόψεις διεκδικώντας την ψήφο τους.
Να λοιπόν τι είπε:
«Βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής από τις ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ της 6ηςΜαϊου 2012.
Όπως όλοι οι υποψήφιοι Βουλευτές όλων των Κομμάτων έτσι κι εγώ δίνω την προσωπική μου μάχη τόσο για την εκλογή μου στο Κοινοβούλιο όσο και για να πετύχει η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ την πρωτιά και με αυριανό Πρωθυπουργό τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ να μπεί η ΕΛΛΑΔΑ σε τροχιά ανάπτυξης και οι πολίτες να δουν καλύτερες μέρες.
Λένε ότι στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα και το ασπάζομαι αυτό.
Όμως υπάρχουν δυσκολίες. Εντελώς προσωπικά θέλω να σταθώ και να σχολιάσω κάτι το οποίο είναι πολύ βασικό και θεμελιώδες για το μέλλον, την πολιτική και τους πολιτικούς.
Μεγαρίτες και Περαμιώτες.
Πολίτες του ενιαίου πλέον Καλλικρατικού Δήμου Μεγάρων, εσείς που εμπιστευόσαστε την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κι αγωνιζόσαστε χρόνια μέσα από τις τάξεις της για ένα καλύτερο αύριο για την πατρίδα και το λαό, εσείς που έχετε ζήσει χαρές και νίκες κι έχετε πολλές φορές πικραθεί, έχετε απογοητευτεί από διάφορα πρόσωπα, εσείς που τα έχετε δώσει όλα και δεν έχετε πάρει τίποτα έρχομαι μπροστά σας και με το χέρι στη καρδιά θέλω να σας πώ δύο λόγια μέσα από την καρδιά μου και να τα λάβετε σοβαρά υπ’ όψη σας όταν θα πάτε σε λίγες μέρες μπροστά στις κάλπες.
Είμαι μία νέα κοπέλα που έχω αγωνιστεί σκληρά για όσα έχω καταφέρει .Προερχομαι από μια μεσοαστικη οικογενεια.Δεν ειμαι γονος ουτε ευπορης ουτε πολιτικης οικογενειας.Εργαζομαι από φοιτητρια και σπουδαζω μεχρι σημερα.
Επειδή ο κόσμος είναι μικρός και τίποτα δεν μένει κρυφό αφού ζούμε στην ίδια πόλη, στην ίδια κοινωνία δεν θέλω να νομίζουν κάποιοι που δεν με γνωρίζουν από κοντά ότι είμαι
ένα άγουρο κοριτσόπουλο που ήρθε ξαφνικά νατο παίξει πολιτικός και πολύ περισσότερο σωτήρας!
Όπως επίσης στη σημερινή εποχή που ζούμε όπου η οικονομική κρίση έχει φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μας ιδιαίτερα σε όλους τους νέους και το πολιτικό σύστημα έχει πέσει στα μάτια του λαού και πλέον όλοι βλέπουν κι ακούν πολιτικούς και κουμπώνονται εγώ έκανα
την υπέρβασή μου κι αποφάσισα να μπώ δυναμικά στα πολιτικά δρώμενα της περιοχής μας κι είμαι ευτυχής που η μεγάλη παράταξη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ με τίμησε και με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής ως Υποψήφια ΒΟΥΛΕΥΤΗ.
Το Κόμμα της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ αποφάσισαν να γνωστοποιήσουν την υποψηφιότητά μου την τελευταία στιγμή κυριολεκτικά, όχι στο παρά πέντε αλλά στο «και πέντε». Δεν είχα άλλη επιλογή παρά να αποδεχθώ την απόφαση και δίχως επιφυλάξεις να ριχτώ στην προεκλογική μάχη οργανώνοντας με συνοπτικές διαδικασίες όσα χρειάζονται για έναν αγώνα ταπεινό , μετρημένο και αξιοπρεπή.
Κάποιοι θα ήθελαν ίσως να μην αποδεχθώ και να κάνω πίσω. Όμως η ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου δεν ήταν μόνον επιλογή της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Ηταν ΕΝΤΟΛΗ.
Ηταν ουσιαστικά ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ και πρόκληση για μένα. Γι’ αυτό μου ήταν αδύνατο να αρνηθώ.
Παράπονα από ένα κόμμα που το πιστεύεις και χρόνια ολόκληρα το ψηφίζεις, σίγουρα μπορεί να έχουν πολλοί και πολλά , επιτρέψτε μου δε ,να φαντάζομαι πολλούς λόγους και διάφορες αιτίες. Όμως ένα νέο πρόσωπο όταν κατεβαίνει στην πολιτική και μάλιστα γυναίκα έχει ανάγκη τουλάχιστον την αγάπη και την στήριξη των συμπολιτών ιδιαίτερα δε των κομματικών στελεχών .
Συμπερασματικά ως νέα γυναίκα, πολιτικοποιημένη με την εμπειρία μου από την έως τώρα θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έχω τη συνείδησή μου ήσυχη ότι τώρα που η πατρίδα μας και οι πολίτες υποφέρουν και στενάζουν από τα Μνημόνια και την Οικονομική κρίση έκανα το χρέος μου λέγοντας ένα μεγάλο ΝΑΙ στην Ελπίδα της ανανεωμένης ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και την σιγουριά ότι από την επομένη των εκλογών θα υπάρχει μία ισχυρή Κυβέρνηση που θα οδηγήσει τη χώρα μας στην Ανάπτυξη βάζοντας πάτο στο βαρέλι δημιουργώντας μία νέα κοινωνία υπεύθυνων πολιτών στην οποία οι νέοι θα είναι η εγγύηση για μία νέα πορεία κι ένα ελπιδοφόρο μέλλον.
Πολίτες των Μεγάρων και της Νέας Περάμου η Δημοκρατία μας χωράει όλους και όλοι μαζί πρέπει να προχωρήσουμε αφήνοντας στην άκρη πικρίες και παράπονα. Ζούμε μία πρωτόγνωρη εμπόλεμη οικονομική κατάσταση . Η πατρίδα μας δέχεται επίθεση από παντού. Θα την αφήσουμε στην τύχη της ή θα πάρουμε την ευθύνη στα χέρια μας;
Ελάτε χωρίς φόβο και πάθος, συμπαραταχθείτε με την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ένα μεγάλο κόμμα και μία ισχυρή παράταξη, εμπιστευθείτε τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ και τιμήστε με την κυρίαρχη ψήφο σας πρόσωπα ικανά και άξια, νέους ανθρώπους με δύναμη , γνώσεις και δεξιότητες που οδηγούν το λαό στον ασφαλή δρόμο της Ελπίδας που διασφαλίζει τα συμφέροντα των πολιτών και την ομαλότητα στην πολιτική ζωή του τόπου.
Την ιερή στιγμή που θα βρεθείτε μπροστά στην κάλπη την άλλη Κυριακή δώστε ΨΗΦΟ
Εμπιστοσύνης σχηματισμού Κυβέρνησης που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.
ΨΗΦΙΣΤΕ «ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» και βάλτε σταυρό προτίμησης σε εκείνους που εσείς εμπιστεύεστε περισσότερο. Η ευθύνη σαφώς και είναι σε μας τους υποψηφίους Βουλευτές αλλά η ΑΠΟΦΑΣΗ είναι δική σας.
ΟΧΙ ψήφο στα μικρά κόμματα της διαμαρτυρίας και του ανεύθυνου και ανέξοδου λαϊκισμού. ΝΑΙ στην υπεύθυνη θέση και στάση του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑκαι της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ».


ΒΑΣΙΛΙΚΗ(ΒΑΝΕΣΣΑ) Β. ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ-ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕΓΑΡΩΝ-ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york