Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Casus Beli για την ΔΗΣΩ η «Δημοτική Συγκοινωνία» των ΚΤΕΛ!!

008 Με έκπληξη διαπιστώθηκε ότι οι προεκλογικές εξαγγελίες περί δημοτικής συγκοινωνίας ήταν τελικά τα νέα – διευρυμένα προγράμματα του ΚΤΕΛ στον δήμο Ωρωπού με τα ανάλογα χαράτσια βέβαια για τους δημότες και χωρίς ούτε ένα δρομολόγιο για Καπανδρίτι, Πολυδένδρι, Αφίδναι, Κάλαμο και Αυλώνα!!

Ούτε μια ανταπόκριση στους τρείς σιδηροδρομικούς σταθμούς του Δήμου Ωρωπού!!(Αφίδναι, Αυλώνα, Σφενδάλη)

Αγνοείται το Κέντρο Υγείας Καπανδριτίου!!!

Καμία κουβέντα για το πάγιο αίτημα επέκτασης της Αστικής Συγκοινωνίας στο Καπανδρίτι, Πολυδένδρι, Αφίδναι, Κάλαμο!!

Χέρι – χέρι προσπάθησαν να προχωρήσουν η δημοτική αρχή του κ.Οικονόμου με την ‘’αντιπολίτευση’’ του κ.Λίτσα

Μετά την σθεναρή αντίδραση της ΔΗΣΩ και του επικεφαλής της Β. Οικονόμου αλλά και την σταθερή αντίδραση και του κ. Χασιώτη (Λαϊκή Συνεργασία) και της κ. Στεργίου ( Ενεργοί Πολίτες) αναγκάστηκε να αποσύρει την τραγική πρόταση, που μόνο δημοτική συγκοινωνία δεν ήταν.

Η αδυναμία του δήμου να δημιουργήσει μια δημοτική συγκοινωνία με κοινωνικό χαρακτήρα (δωρεάν για τους άπορους, ηλικιωμένους) με χαμηλό τιμολόγιο ( καθώς δεν θα είναι κερδοσκοπική εταιρεία αλλά κοινωφελής) παραδίδει στους ιδιώτες του ΚΤΕΛ και την ενδοδημοτική συγκοινωνία με αποτέλεσμα:

α) να υπάρχουν δρομολόγια όπου υπάρχει κέρδος

β) να μην υπάρχουν ανταποκρίσεις με τον σιδηρόδρομο ( ανταγωνιστικό μέσο στα ΚΤΕΛ)

γ) να υπάρχουν ελάχιστα εως καθόλου δρομολόγια για τα βόρεια χωριά ( γεγονός που δεν θα το ανεχθούμε ούτε για συζήτηση)

δ) να αγνοηθεί το Κέντρο Υγείας Καπανδριτίου και να οδηγηθούμε έτσι στην de facto διχοτόμηση του Δήμου.

Θα ήταν τραγικό για το μέλλον του Δήμου ο κ. Οικονομάκος να περιοριστεί ως δήμαρχος της Σκάλας Ωροπού, των Νέων Παλατιών, της Μαλακάσας και του Συκαμίνου και να αγνοήσει για άλλη μια φορά τα Βόρεια χωριά ( ήδη δεν υπήρξε πανηγύρι στο Καπανδρίτι!)

Ήταν σοφή η απόφαση του κ. Δημάρχου να αποσύρει τελευταία στιγμή από το Δημοτικό Συμβούλιο της 27/07/2011, την αστήρικτη, διχαστική και υπέρ ιδιωτικών συμφερόντων πρόταση του, που μόνο δημοτική συγκοινωνία δεν θεωρείται.

Γι’ αυτό το λόγο:

α) Καλούμε τον συνδυασμούς του κ. Οικονομάκου και του κ. Λίτσα να μην ψηφίσουν το νέο χαράτσι των συμπολιτών μας και να βαφτίσουν ως δημοτική συγκοινωνία το ΚΤΕΛ ( με αυτοκίνητα και έξοδα μάλιστα του δήμου μας!)

β) Καλούμε όλες τις παρατάξεις του Δήμου να καταθέσουμε εκ νέου το πάγιο αίτημα για επέκταση της αστικής συγκοινωνίας από τον Άγιο Στέφανο προς το Καπανδρίτι, το Πολυδένδρι και τις Αφίδναι σε πρώτη φάση.

γ) Zητάμε να υπάρξει μια νέα μελέτη για την δημοτική συγκοινωνία που να έχει κοινωνικά χαρακτηριστικά, ,να είναι αναλογική ( να καλύπτονται όλα τα χωριά) και να δίνει την περιβαλλοντική έμφαση στην απόφαση μας (ανάδειξη του τρένου ως βασικού μέσου μετακίνησης του δήμου μας) ορίζοντας ως βασικό στόχο και σκοπό την εξυπηρέτηση και την σύνδεση των σιδηροδρομικών δρομολογίων με την εσωτερική μετακίνηση των πολιτών.

Για την «Δημοτική Συνεννόηση για τον Ωρωπό» η θέση για την δημοτική συγκοινωνία είναι μια βασική θέση για την ανάπτυξη του Δήμου. Η παραπλανητική θέση, η επαμφοτερίζουσα θέση , η ανυπαρξία θέσης δεν συγχωρείται από κανέναν. Στα κοινά πρέπει να ασχολούμαστε πατώντας πάνω σε αρχές, θέσεις και με συνεπή και σταθερή στάση. Οι προεκλογικές υποσχέσεις πρέπει να είναι συμβόλαιο με τον λαό και όχι ένα παλιόχαρτο που πετάγεται στο καλάθι των αχρήστων αφού τελείωσαν οι εκλογές. Οι πολίτες έχουν ευτελίσει τους πολίτες και την πολιτική γιατί δεν ανέχονται πλέον τις μεταστροφές, τις υπεκφυγές, την αναξιοπιστία.

Για την ΔΗΣΩ η συνέπεια λόγων και πράξεων είναι ο πρώτος όρος της πολιτικής παρουσίας καθενός. Έτσι ξεκινήσαμε και έτσι θα συνεχίσουμε.

Το Γραφείο Τύπου της ΔΗΣΩ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york