«Αποπεράτωση 5ου Δημοτικού και Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα»
Το 5ο Δημοτικό και το Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα δεν έχουν αποπερατωθεί και παραμένουν εγκαταλελειμμένα λόγω διακοπής εργασιών. Κατόπιν αποστολής αιτήματος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης (Γέρακα) Αττικής, ο Παντελής Ασπραδάκης, βουλευτής ΠΑ.ΣΟ.Κ. Αττικής κατέθεσε αναφορά στο αρμόδιο Υπουργείο για την αποπεράτωση των σχολείων. Σύμφωνα με έγγραφο Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου και επιστολή του Δημάρχου Παλλήνης «Το 5ο Δημοτικό και Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα, ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007 και επρόκειτο να λειτουργήσουν την σχολική χρονιά 2010-2011.Ο προγραμματισμός αυτός δεν τηρήθηκε λόγω προβλημάτων στην χρηματοδότηση του αναδόχου και η κατασκευή του έργου διεκόπη τον Ιούλιο του 2010. Μετά από την επανέναρξη εργασιών περί τα μέσα Μαρτίου 2011 από τον ανάδοχο του έργου για μικρό χρονικό διάστημα , σήμερα έχει γίνει και πάλι διακοπή εργασιών».
«Ο νέος Καλλικρατικός Δήμος της Παλλήνης είναι μια περιοχή με τεράστιες δυνατότητες αξιοποίησης και ανάπτυξης. Η Πολιτεία οφείλει να παρέχει στους πολίτες ασφάλεια και να προστατεύει θεμελιώδη δικαιώματα όπως είναι η παιδεία και η υγεία. Η αποπεράτωση των δύο σχολείων πρέπει να ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ώστε από Σεπτέμβρη να υπάρχουν οι κατάλληλες εκπαιδευτικές συνθήκες για τους μαθητές και τους δασκάλους. Οι αίθουσες των σχολείων να στεγάζονται σε σύγχρονες υποδομές και όχι σε κτίσματα προκατ που απειλούν την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών ώστε να αποκατασταθεί και η αγωνία των γονέων για το μέλλον των παιδιών τους» δηλώνει ο Παντελής Ασπραδάκης. «Η παιδεία είναι η βάση για την επίλυση των περισσότερων προβλημάτων ενώ πολλές από τις δυσλειτουργίες της σημερινής κατάστασης οφείλονται στην ελλιπή παιδεία. Η επένδυση σε έργα που αφορούν την παιδεία συνεισφέρει τόσο στην τοπική κοινωνία αλλά και στην θεμελίωση ολόκληρης της κοινωνίας με πολίτες μορφωμένους».
http://pantelis.aspradakis.gr/press/36/224
Διαβάστε ολόκληρη την αναφορά:
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου