Ο βουλευτής Αττικής του ΛΑ.Ο.Σ., κ. Μάκης Βορίδης κατέθεσε ερώτηση σχετικά το ενδεχόμενο εφαρμογής κλειστού συστήματος πρόσβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Συγκεκριμένα ο κ. Βορίδης, κατέθεσε στον Υπουργό Υποδομών την παρακάτω ερώτηση:
Σύμφωνα με σχετικές μελέτες καθώς και δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών των αστικών συγκοινωνιών, το μετρό και ο ηλεκτρικός, μπορούν να επιτύχουν θεαματική αύξηση των εσόδων τους, ώστε να καλύψουν ακόμα και τα ελλείμματα των λεωφορείων, εάν υιοθετήσουν το «κλειστό» σύστημα πρόσβασης στις υπηρεσίες.
Σύμφωνα με αυτό, τοποθετούνται μπάρες εισόδου κατά την επιβίβαση των πολιτών, όπως ακριβώς συμβαίνει σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, οι οποίες ανοίγουν μόνο με την εισαγωγή του εισιτηρίου. Έτσι, με μια δαπάνη που υπολογίζεται στα 10 εκατ. Ευρώ, το μετρό και οι ΗΣΑΠ, μπορούν αθροιστικά να επιτύχουν ημερήσια έσοδα της τάξης των 800.000 Ευρώ, χωρίς να απαιτείται μάλιστα η αύξηση του εισιτηρίου. Αν μάλιστα το «κλειστό» σύστημα εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τότε εύκολα οι αστικές συγκοινωνίες θα συγκεντρώσουν έως και 500 εκατ. Ευρώ σε μια χρονιά.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Προτίθεται η Κυβέρνηση να υιοθετήσει το προτεινόμενο επιτυχές «κλειστό» σύστημα πρόσβασης στα ΜΜΜ και αν όχι, γιατί;
2. Σε τι ύψος υπολογίζονται ετησίως οι απώλειες από την αποφυγή πληρωμής εισιτηρίων στα ΜΜΜ;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου