Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Ζηρογιάννης Αθανάσιος: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑ

Στο μάτι έβαλαν την γη των μεσογείων  τα ιδιωτικά συμφέροντα ξεκινώντας από τη δεκαετία του 60’ με την απαλλοτρίωση του κάμπου των Σπάτων ( αντί πινακίου φακής ) για να γίνει αεροδρόμιο απώτερος στόχος ήταν η ανάπτυξη γύρω από το αεροδρόμιο μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών αλυσίδων όπως πχ. Κωτσόβολος, Ikea, Factory, Ξενοδοχείο, Εκθεσιακά κέντρα κλπ. Εν μια νυχτί δόθηκε ο απαραίτητος συντελεστής δόμησης και καθορίστηκε η χρήση γης, ενώ οι ιδιοκτήτες οικοπέδων περιμένουν μισό αιώνα για να ενταχθούν τα δικά τους στο σχέδιο πόλης και ακόμα περιμένουν. Η παραπάνω περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση αφού το ίδιο έγινε με το λόφο Edison στην Παλλήνη και την ιδιοκτησία ΟΤΕ όπου εντάχθηκε άρων άρων με την αιτιολογία(δικαιολογία) να φιλοξενήσει το δημοσιογραφικό χωριό για την ολυμπιάδα του 2004 που μετά μοσχοπουλήθηκε σε ιδιώτες. Στην προσπάθεια αυτή είχαν συμμάχους τους πολιτικούς που με το κατάλληλο νομικό πλαίσιο δημιούργησαν το κατάλληλο τοπίο. Ύστερα, ήρθε το 1983 ο νόμος Τρίτση 1337 ο οποίος απαγορεύει την κατάτμηση της γης αλλά ταυτόχρονα απαγορεύει και την συνένωση ( τυχαίο? Δεν νομίζω ). Αντιφατικό σίγουρα και με διχασμένη τη φιλοσοφία του νομοθέτη ή εσκεμμένη διάταξη που θα έβρισκε τους μικροϊδιοκτήτες ανίσχυρους.

      Λόγω  κατακερματισμένων ιδιοκτησιών  και κατά συνέπεια ευάλωτους απέναντι σε ενδιαφερόμενους μεγάλους αγοραστές ( κάτι που συνέβη ). Στη συνέχεια, ήρθε η προστασία του Πεντελικού Κάλλους που με πρόσχημα τις πυρκαγιές, φτάνει σε μερικές περιπτώσεις έως τη λεωφόρο Μαραθώνος. Το προεδρικό διάταγμα 199 Δ του 2003, περί όρων δόμησης και χρήσεων γης καταργώντας τις παρεκκλίσεις ενώ ταυτόχρονα θα έπρεπε να προωθεί τα σχέδια πόλεων ούτως ώστε να μην υπάρχει αυθαίρετη δόμηση αλλά και να υπάρχει ανάπτυξη στην περιοχή, χωρίς να δημιουργούνται κοινωνικά προβλήματα αλλά και για εκτόνωση της αγοράς από άποψη τιμών.
      Εν  συνεχεία, το υπό προώθηση διάταγμα προστασίας Υμηττού που κατεβαίνει σχεδόν έως τη λεωφόρο Λαυρίου – Βάρης, που μέσα από εκεί δημιουργεί ΝΕΕΣ αδικίες χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη την υπάρχουσα κατάσταση που δεν προβλέπει αποζημιώσεις ενώ αρκετοί πολίτες θίγονται και κρατάει σε ομηρία όλους τους επαγγελματίες λόγω χρήσεων κλπ.
      Εάν προσθέσουμε σε αυτά και τις υπάρχουσες «αυτοκρατορίες» πχ. Δασική Υπηρεσία, την αρχαιολογική, ΕΥΔΑΠ με τα ρέματα που αποφασίζουν όποτε αποφασίζουν  κατά το δοκούν, αλλά και τις δηλώσεις της Υπουργού Μπιρμπίλη Τίνα ότι  δεν θέλει επέκταση της Αθήνας προς τα μεσόγεια, θα συμπεράνουμε ότι επιχειρείται να μπει ταφόπλακα στην ήδη πληγείσα περιοχή των Μεσογείων. 
      Ο Ζηρογιάννης Αθανάσιος είναι ο ιδιοκτήτης των ομώνυμων Μεσιτικών Γραφείων αλλά και
      Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Ανατολικής Αττικής με τον Σγουρό Γιάννη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york