Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Φραγκιαδουλάκης Γ. Δημήτριος Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος Καλυβίων με τη «ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΛΗ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ»

| | | |

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας. Φραγκιαδουλάκης Γ. Δημήτριος

Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος  Καλυβίων
με  τη «ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΛΗ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ»
email:  dfmsmail@yahoo.gr , τηλ: 6945548488 
Γεννήθηκα το 1968 στην Κρήτη από πατέρα στρατιωτικό και μητέρα που είχε τη μέριμνα της οικογενειακής εστίας.
Παντρεύτηκα με τη Μαρία Σταυρίδη, που είναι καθηγήτρια αγγλικών και αποκτήσαμε δύο αγόρια, το Γιώργο και το Μιχάλη.
Εργάζομαι ως σύμβουλος μηχανογράφησης και  στη διαδρομή αυτή έχω συνεργαστεί  με μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές  εταιρείες.
Επειδή και  λόγω καταγωγής, έχω δέσιμο με τη θάλασσα, επιλέξαμε με τη σύντροφό μου από το 2002 ως μόνιμη κατοικία το Λαγονήσι.
Είμαι μέλος  του Αθλητικού Ομίλου Λαγονησίου και εθελοντικά προσέφερα τις  υπηρεσίες μου στον όμιλο ως έφορος στο τμήμα ποδοσφαίρου από το 2008 έως το 2010. Οι συνδημότες μου με έχουν τιμήσει εκλέγοντάς με στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων – Λαγονησίου.
Ως εθελοντής  αιμοδότης, πιστεύω ότι από τη ζωή μας δίνουμε ζωή και  από την προσφορά μας ελπίδα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york