Διαθέτει δύο κινητήρες, ζυγίζει τρεισήμισι τόνους, κυκλοφορεί με ντίζελ ή βιοκαύσιμα και όταν ανοίγει τα εντυπωσιακά φτερά της νυχτερίδας, που υψώνονται σαν αεροτομές, και ενεργοποιεί τις φλογοβόλες τουρμπίνες, θυμίζει ταινία φαντασίας! Το «Αττάρτ Mobil» ή αλλιώς το 4x4 όχημα του Μπάτμαν είναι πανέτοιμο να «οργώσει» τους δρόμους της Κερατέας.
Η «Espresso» έμαθε πρώτη για τα... γεννητούρια του μυθικού οχήματος και έσπευσε στο «off road park» για να συγχαρεί από κοντά τον Ελληνα δημιουργό του. Ο ιδιοκτήτης του χωμάτινου θεματικού πάρκου που προσφέρει περιπετειώδεις διαδρομές 4x4 παραδέχεται με χαμόγελο ότι κρύβει ένα αχόρταγο παιδί μέσα του που δεν μένει ποτέ με σταυρωμένα χέρια. Ως κατασκευαστής τετρακίνητων οχημάτων, μηχανικός και ηλεκτρολόγος βάζει καθημερινά στοίχημα με τον εαυτό του πως μπορεί να πραγματοποιήσει οτιδήποτε του ζητηθεί πάνω σε τέσσερις ή… έξι (όπως στην περίπτωση του «Αττάρτ Mobil») ρόδες.
Απόδειξη ότι τα καταφέρνει με επιτυχία αποτελεί και το περσινό του δημιούργημα: το Smart «Γολιάθ», που έχει ύψος τέσσερα μέτρα, ζυγίζει πεντέμισι τόνους και φτάνει τα 6.000 κυβικά με κινητήρα turbodiesel της Mercedes.
Οπως ήταν αναμενόμενο όμως, ο «Τιτάνας των Smart» παραχώρησε πρόσφατα τη δόξα του στο νεότευκτο, ολόμαυρο τετρακίνητο που ξετρελαίνει μικρούς και μεγάλους. Αρκεί μόνο να δει κανείς τον καπνό που τυλίγει το όχημα και την καταπακτή που ανοίγει στο μπροστινό τμήμα για να «χαζέψει» μετά το πολυβόλο και τα εκτυφλωτικά φώτα που στριφογυρίζουν. Βέβαια η πιο δυνατή στιγμή είναι όταν παίρνει μπρος η μηχανή! Τότε όλοι κλείνουν αυτόματα τα αφτιά τους, αφού ο ήχος από τους δύο κινητήρες των 4.700 κυβικών είναι εκκωφαντικός!
«Στην πορεία μου των είκοσι και πλέον χρόνων δημιουργίας πρωτότυπων αγωνιστικών οχημάτων το τελευταίο αποοτελεί απαύγασμα γνώσεων, πείρας και τεχνολογικής εξέλιξης. Το “Αττάρτ Mobil” αγγίζει τα 570 άλογα και έχει έξι τροχούς. Κόστισε 150.000 ευρώ, γιατί τα εξαρτήματα ήταν πολύ ακριβά. Είναι ένα έργο τέχνης για συλλέκτες περίεργων αυτοκινήτων” λέει ο Στέφανος Αττάρτ εξηγώντας ότι για οκτώ μήνες ξημεροβραδιαζόταν στο συνεργείο του και λερωνόταν με γράσο για να φτιάξει το μοναδικό στην Ελλάδα 4x4.
Το μεγαλύτερο κίνητρό του ήταν οι παρακλήσεις των μικρών επισκεπτών του «off road park». «Τα παιδιά που έρχονται εδώ με τους γονείς τους ζήτησαν να τους φτιάξω το αυτοκίνητο του Μπάτμαν. Ηθελα να τους δώσω χαρά αποδεικνύοντας ότι όλα τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα» λέει για το ολοκαίνουργιο «εργαλείο» του ο κ. Αττάρτ.
ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΦΩΤ.: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΙΑΣ
ΙΝFO
Μήκος: 7,50 μ.
Πλάτος: 4,85 με ανοιχτά φτερά
Βάρος: 3.150 κιλά
Ρεζερβουάρ: Τέσσερα (ένα εμπρός κινητήρα, ένα πίσω κινητήρα, ένα ηλεκτρογεννήτριας, ένα καυστήρα)
Τροχοί: Εξι λάστιχα αμερικανικά με ανθρακονήματα, τέσσερα ζαντολάστιχα.
Ανάρτηση: Τέσσερις αεραναρτήσεις παντού.
Ειδικός Εξοπλισμός: Φωτισμός 220 V ποικιλίας χρωμάτων και έντασης, κάμερες νυκτός, μηχανή προπετάσματος ομίχλης, αμυντικό τρυπάνι.
espressonews.gr
Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009
Tο super-car του Μπάτμαν στην Κερατέα
Κερατέα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου