O ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΟΥΠΟΛΗΣ
<< Zεστό κρασί, ‘Eλατο και Kανέλλα >>
στις 18 Δεκεμβρίου 2011, στις 17.00,
στην Αρετούσα (κεντρικό πάρκο Καλλιτεχνούπολης).
Θα σας μαγέψουν οι Χριστουγεννιάτικες μελωδίες που θα παίξουν τα παιδιά από το Μουσικό Εργαστήρι της Καλλιτεχνούπολης και θα παρουσιάσουν το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν ΄Αντερσεν << Το κοριτσάκι με τα σπίρτα>>, σε μια σύγχρονη διασκευή.
Kάντε τις γιορτινές αγορές σας με τη συντροφιά χαρμόσυνης μουσικής και τους ήχους από τα κάλαντα.
Με τα έσοδα θα προσφέρουμε ένα χριστουγεννιάτικο γεύμα σε 27 άπορους συνανθρώπους μας, του Δήμου Ραφήνας.
Σας περιμένουμε όλους να γιορτάσουμε μαζί!
H Πρόεδρος Η Γραμματέας
Ειρήνη Σαρηκώστα
RSS Feed
Twitter

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου