Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Απάντηση του κου Φραντζή Φραντζή στις ανυπόστατες κατηγορίες της κας Λευκαδίτη

|


Μετά από την σκληρή τοποθέτηση χωρίς λόγο και καμία αφορμή της κυρίας Λευκαδίτη Ακριβής προς το πρόσωπο μου με ανυπόστατες και αβάσιμες κατηγορίες. Έχω να αναφέρω τα εξής :

Δεν αναφέρθηκα ποτέ κατηγορώντας προσωπικά τον Δήμαρχο Θ. Ζούτσο για οικονομικές ατασθαλίες. Το μόνο που αναφέρω είναι το πόρισμα των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης το οποίο γράφει για το έλλειμμα του ταμείου της σχολικής επιτροπής , υπόθεση η οποία οδεύει στον εισαγγελέα με σαφές πολιτικές ευθύνες του προϊσταμένου των υπηρεσιών αυτών , τον ίδιο τον Δήμαρχο. Επίσης, λέγοντας υπηρεσίες συμπεριλαμβάνοντας και το έλλειμμα στο ταμείο του Δήμου, υπόθεση στην οποία έχει επέμβει και πάλι ο εισαγγελέας.

Όσον αφορά κυρία Λευκαδίτη για το θέμα με τα αδέσποτα, σας πληροφορώ εάν δεν το γνωρίζετε είμαι Γερακιώτης και δεν ήμουν ποτέ υπό την Δημαρχία του κ. Κωνσταντά ούτε επί προεδρίας του κ. Κουτσικούρη .Όπως επίσης δεν έχω αναφερθεί ποτέ επικρίνοντας το πρόγραμμα προστασίας αδέσποτων του Δήμου ή σε όσους συμμετέχουν σε αυτό.

Για να σας πληροφορήσω λοιπόν για την άποψη μου/ μας για τα αδέσποτα σχεδιάζουμε όσον αφορά το πρόγραμμα μας την πλήρη ανάπτυξη φροντίδας των αδέσποτων ζώων ακόμα-ακόμα την δημιουργία κατασκευής καταφυγίου αδέσποτων ζωών που θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Φιλιππούσης Αλέκος με τον οποίο από ότι έχω ακούσει γνωρίζεστε και έχετε συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί . Οπότε λοιπόν καταλαβαίνετε ότι όχι μόνο η ευαισθησία αλλά και η πρόθεση του είναι να ασχοληθούμε σοβαρά με τα αδέσποτα. Είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη και σας καλώ να συνεισφέρετε και σεις με την γνώση σας στην προσπάθεια αυτή.

 

Υ.Γ : Οι ήπιοι τόνοι και η συνεργασία με όλους τους ανθρώπους που μπορούν να συνεισφέρουν είναι απαραίτητα.

 

Φραντζής Φραντζής

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york