Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Χαλκίδης Γιάννης: Tο καράβι μπάζει νερά από παντού, κε Ζούτσο Αλήθεια, πιστεύετε ότι είστε άμοιρος ευθυνών;

Magical Snap - 2014.04.01 08.52 - 001

http://pallinipress.blogspot.gr/

H τοποθέτηση του Δημοτικού Συμβουλου της αντιπολίτευσης κου Χαλκίδη Γιάννη στο Δ.Σ της 18.03.2014.

Κύριε ΔΗΜΑΡΧΕ είστε εντός ή εκτός;

Ξεπεράσατε το θέμα πετρέλαιο σαν να μην συνέβη τίποτα.

Παραλαμβάνετε πετρέλαιο ημέρα αργίας χωρίς να υπάρχει υπάλληλος για την παραλαβή. Συντάσσετε πρωτόκολλο παραλαβής την επομένη μέρα χωρίς τα μέλη της επιτροπής να γνωρίζουν τι υπογράφουν . Γεγονός είναι ένα. Κατά τον έλεγχο που σας υποχρέωσα να κάνετε έλειπε πετρέλαιο.

Υπάρχουν πολλά Δελτία Αποστολής χωρίς υπογραφή παραλαβόντος, χωρίς λιτρομέτρηση, πριν και μετά.

Στην ύδρευση

Στις 18.06.2013 και στις 17.12.2013 σε 618 ρολόγια ύδρευσης συνολικής χρέωσης 396.318,86 ευρώ που αφορούσε την χρήση 2012, διαγράψατε ποσό 264.226,06 ευρώ.

Η ίδια ιστορία συνεχίζεται και σήμερα πάλι για την χρήση 2012, καθώς για το πρώτο τετράμηνο του 2013 που μόλις πριν λίγες ημέρες στείλατε, υπάρχουν και άλλοι πολλοί λανθασμένοι λογαριασμοί, πλέον αυτών που διορθώσατε και όλα αυτά σε βάρος των δημοτών.

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Κε Δήμαρχε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 18.03.2014, με μεγάλη σας ικανοποίηση(;;;) απευθυνόμενος προς το σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου, τονίσατε με έμφαση πως το πόρισμα των ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης δεν σας καταλογίζει προσωπικές ευθύνες.
Αλήθεια, πιστεύετε ότι είστε άμοιρος ευθυνών;
Εμείς διορίσαμε την Δημοτική σας Σύμβουλο, Αντιδήμαρχο και επίσης Πρόεδρο στην Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή; Όλοι γνωρίζουν ότι επρόκειτο για προσωπική σας επιλογή.
Εμείς επιχορηγούσαμε με ποσά δυσανάλογα των υποχρεώσεων της σχολικής επιτροπής;
Χρηματοδοτούσατε χωρίς να σας ενδιαφέρει που ξοδεύονταν τόσα χρήματα, αφού με απόφαση της οικονομικής επιτροπής της οποίας είστε Πρόεδρος, στις 11.08.2011 αποφασίσατε την ανάκληση των εργασιών στα σχολεία ώστε οι εργασίες να γίνουν μετά το πέρας της σχολικής περιόδου 2011 – 2012.
Υπάρχουν πολλά σημεία και στοιχεία όπου εσείς και οι συνεργάτες σας φέρετε καθολική ευθύνη. Επιδιώκετε να αποποιηθείτε τις ευθύνες σας μεταθέτοντας τη συζήτηση για το πόρισμα μετά τις εκλογές.

ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Κύριε Δήμαρχε το καράβι μπάζει νερά από παντού.
Προφανώς η υπάλληλος του Δήμου είχε μπερδέψει το Ταμείο του Δήμου με το ταμείο του σπιτιού της. Κατηγορείται ότι παραποιούσε παραστατικά, ακύρωνε διπλότυπα οίκοθεν. Επίσης, στα ακυρωμένα διπλότυπα υπήρχαν και βεβαιωμένες δαπάνες. Αυτά πως τα δικαιολογούσατε; Θέλετε να πιστέψουμε ότι όλα αυτά τα έκανε μόνη της;

Κε Δήμαρχε από το 1994 έχετε διατελέσει πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου, αντιδήμαρχος και δήμαρχος έχοντας ευθύνη για την διοίκηση και την διαχείριση του δήμου όπως επίσης και για την σωστή και χρηστή οικονομική διαχείριση και έλεγχο των υπαλλήλων.
Θα έπρεπε με την εμπειρία που διαθέτετε, να μην συμβαίνουν τέτοια κρούσματα και απορίας άξιον είναι, πώς συμφωνούν οι ισολογισμοί και τα οικονομικά προσαρτήματα των χρήσεων, όταν χρήματα που έλειπαν από παρελθούσες διαδοχικές χρήσεις, να τα διορθώνετε εκ των υστέρων χωρίς να τηρείται η αρχή της αυτοτέλειας των χρήσεων.

Εάν λοιπόν κε Δήμαρχε, είχατε ως ωφείλατε, προβεί στην δημοσίευση των ισολογισμών και τα προσαρτήματα αυτών δεν θα μπορούσατε να προβείτε σε διορθωτικές πράξεις.

Κάπως έτσι εξηγείται ότι έως και σήμερα δεν έχετε φέρει στο δημοτικό συμβούλιο απογραφή έναρξης, ισολογισμούς απ΄ αρχής της θητείας σας, στον νέο Καλλικρατικό Δήμο (από 01-01-2011 έως και σήμερα) καταχρηστικά, απαξιώνοντας το θεσμό του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ με ότι αυτό συνεπάγεται, αγνοώντας βασικούς κανόνες χρηστής διοίκησης.

Το ίδιο είχε συμβεί το 2004 στο ΔΗΜΟ ΓΕΡΑΚΑ όταν ήσασταν ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ και δεν είχατε κάνει απολογισμούς απ΄ αρχής της θητείας σας και υποχρεωθήκατε να κάνετε, μετά από έλεγχο που προέβην, στον οποίον εντόπισα και κατήγγειλα διαφορά 92.189.000 εκατομμυρίων δραχμών από το έτος 1994-1995, χρήματα τα οποία επεστράφησαν στο Ταμείο του Δήμου με το γραμμάτιο είσπραξης 150/04.07.2005, μετά από επαλήθευση της καταγγελίας από τους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και με υπόδειξη της αναζήτησης αποθετικών τόκων από το έτος 1994 έως το 2005 για κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχω ενημερωθεί.

ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ

Όπως γνωρίζετε, κάθε ετήσια οικονομική χρήση πρέπει να περαιώνεται μέσα στα

χρονικά περιθώρια που προβλέπει ο Νόμος υπ΄αριθμ. 3463/2006 κύρωση του Κώδικα ΔΗΜΩΝ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ και συγκεκριμένα στο άρθρο 163 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΩΝ.

Που είναι η έκθεση της Επιτροπής Απογραφής των πάσης φύσεως περουσιακών στοιχείων απαιτήσεων και υποχρεώσεων, καθώς και χρηματικών μέσων του ΔΗΜΟΥ κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 του Νόμου 3852/2010, την υπ΄αριθμ. 74445/ 29-12-2010 απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, που καθορίζει την διαδικασία, τον τρόπο και την αποτύπωση της απογραφής, των πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων, απαιτήσεων και υποχρεώσεων, καθώς και των διαθεσίμων χρηματικών μέσων των δήμων, που συνιστώνται κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 3851/2010 ΦΕΚ 87Α;

Επειδή συμμετέχω μόλις λίγους μήνες (στην τρέχουσα θητεία) ως Δημοτικός Σύμβουλος, θα ήθελα να μας γνωστοποιήσετε την απόφαση της Περιφέρειας περί έγκρισης της Απογραφής, καθώς και με ποιά απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έχει εγκριθεί.

Επειδή κατά τις τρέχουσες διαδικασίες, προφανώς έχουν γίνει διορθώσεις, με ποια ή με ποιες αποφάσεις του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ έχουν γίνει.

Κύριε Δήμαρχε

Όλα αυτά αποτελούν μη σύννομες πράξεις.

Magical Snap - 2014.04.01 08.54 - 002

Γιάννης Χαλκίδης

Δημοτικός σύμβουλος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis

 
Free Host | lasik surgery new york