ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ
Σενάριο-Σκηνοθεσία:Ασγκάρ Φαραντί
Παίζουν οι ηθοποιοί: Λεϊλά Χατάμι, Πέιμαν Μοάντι, Σαχάμπ Χοσεϊνί, Σαρέχ Μπαγιάτ, Σαρίνα Φαρχαντί, Μπαμπάκ Καριμί, Μερίλα ΖαρέϊΛεϊλά Χατάμι, Πέιμαν Μοάντι, Σαχάμπ Χοσεϊνί, Σαρέχ Μπαγιάτ, Σαρίνα Φαρχαντί, Μπαμπάκ Καριμί, Μερίλα Ζαρέϊ
JODAEIYE NADER AZ SIMIN / A SEPARATION
προβολές: 19.00
21.30
Διάρκεια: 123'Σενάριο-Σκηνοθεσία:Ασγκάρ Φαραντί
Παίζουν οι ηθοποιοί: Λεϊλά Χατάμι, Πέιμαν Μοάντι, Σαχάμπ Χοσεϊνί, Σαρέχ Μπαγιάτ, Σαρίνα Φαρχαντί, Μπαμπάκ Καριμί, Μερίλα ΖαρέϊΛεϊλά Χατάμι, Πέιμαν Μοάντι, Σαχάμπ Χοσεϊνί, Σαρέχ Μπαγιάτ, Σαρίνα Φαρχαντί, Μπαμπάκ Καριμί, Μερίλα Ζαρέϊ
Ο Δημοτικός Κινηματογράφος Μαρκοπούλου «Άρτεμις», εξασφάλισε και παρουσιάζει την ιρανική ταινία «Ένας Χωρισμός», φαβορί για το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας για το 2012.
Η ταινία αυτής της εβδομάδας έφυγε από το 61ο Διεθνές Φεστιβάλ Βερολίνου με την Χρυσή Άρκτο για καλύτερη ταινία και την Αργυρή Άρκτο Γυναικείας Ερμηνείας (από κοινού στις τρεις πρωταγωνίστριές της) και την Αργυρή Άρκτο Ανδρικής Ερμηνείας (επίσης από κοινού στους άνδρες πρωταγωνιστές). Είναι η δεύτερη φορά που ο Φαραντί φεύγει θριαμβευτής από το Βερολίνο, αφού και η προηγούμενη ταινία του, το «Τι Απέγινε η Έλι» (2009) είχε αποσπάσει Αργυρή Άρκτο Σκηνοθεσίας στο 59ο Φεστιβάλ.
Είναι αναμφισβήτητα η μεγάλη καλοκαιρινή έκπληξη στο γαλλικό box office, και μία τεράστια εμπορική επιτυχία, καθώς κινήθηκε στις πρώτες θέσης απέναντι από ταινίες όπως το «Τransformers 3» και το «X-Men». Η ταινία άνοιξε στις 8 Ιουνίου σε 105 αίθουσες, και μόλις από την πρώτη εβδομάδα ξεπέρασε τα 150.000 εισιτήρια, αριθμός ρεκόρ για ξενόγλωσση «arthouse» ταινία στη Γαλλία. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τόσο μεγάλη που κάθε εβδομάδα ο αριθμός των κοπιών ολοένα και μεγάλωνε, για να φτάσει μέσα σε πολύ μικρό διάστημα να προβάλλεται σε 240 αίθουσες και σήμερα έχει ξεπεράσει τους 1.000.000 θεατές!
«Το ασταμάτητο χειροκρότημα μετά την προβολή της ταινίας στο Βερολίνο ήταν ένας φόρος τιμής, έστω εν μέρει στην ευαισθησία -και ίσως το αναπόφευκτο- της τέλειας «λύσης» του δράματος που επιλέγει ο σκηνοθέτης για το τέλος αυτής της περίπλοκης θεματικά και αφηγηματικά ιστορίας». (4/5 στο Screen).
Υπόθεση:
Η Σιμίν θέλει να φύγει. Ο Ναντέρ είναι δέσμιος του άρρωστου πατέρα του και δε θέλει να τον αφήσει μόνο. Έτσι χωρίζονται, και η κόρη τους, ελπίζοντας να γυρίσει γρήγορα η μητέρα της, μένει προσωρινά με τον Ναντέρ. Ανήμπορος να φροντίσει τον γέρο πατέρα του, ο Ναντέρ προσλαμβάνει μία γυναίκα για να τον περιποιείται. Αυτό που δεν ήξερε είναι ότι αυτή η γυναίκα δούλευε χωρίς την άδεια του συζύγου της και ότι ήταν έγκυος. Ή μήπως το 'ξερε;
Χωρίς να το καταλάβει ο Ναντέρ αιχμαλωτίζεται σε έναν ιστό από ψέματα και κοινωνικές αντιδικίες που καταστρέφουν τη ζωή, τα όνειρά του αλλά και την εικόνα του στα μάτια της κόρης του.
Χωρίς να το καταλάβει ο Ναντέρ αιχμαλωτίζεται σε έναν ιστό από ψέματα και κοινωνικές αντιδικίες που καταστρέφουν τη ζωή, τα όνειρά του αλλά και την εικόνα του στα μάτια της κόρης του.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου