Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Δημήτρης Σταύρου: Προσέλκυση επενδύσεων , ο μόνος τρόπος για να αυξηθεί η αγοραστική δύναμη των φτωχών

(άρθρο του Δημήτρη Σταύρου, υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Ωρωπού με τη «Δυναμική Πολιτεία», dstavrou.blogspot.com)
 
Όποιος ενδιαφέρεται σοβαρά για την ισχυροποίηση της αγοραστικής δύναμης των συνταξιούχων, των ανέργων και της λαϊκής τάξης, καταλήγει ότι αυτό  το διασφαλίζει  μόνο η προσέλκυση νέων επενδύσεων που θα φέρουν ανταγωνισμό και θα αναγκάσουν σε χαμηλότερες τιμές και την υπόλοιπη αγορά.
 
Στην παραλιακή περιοχή του Ωρωπού είναι σχεδόν εκκωφαντική η απουσία εύστοχων επενδύσεων οι οποίες θα μπορούσαν να δώσουν άλλη εικόνα στην περιοχή, νέες θέσεις εργασίας, περισσότερες επιλογές και επιχειρηματικά κέρδη, ακόμα και κατά τη χειμερινή περίοδο.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι δεν υπάρχει ούτε ένα σύγχρονο και οργανωμένο πάρκινγκ αυτοκινήτων, μόνο 2 καταστήματα παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και απολύτως καμία επιχείρηση βιολογικών προϊόντων. Και όλα αυτά, σε μία περιοχή στην οποία ο πληθυσμός το καλοκαίρι ίσως ξεπερνάει τις 50.οοο, ενώ και οι μόνιμοι κάτοικοι αυξάνονται συνεχώς.

Για τις ιδιωτικές επενδύσεις στον Πολιτισμό, τα πράγματα είναι ακόμα πιο φτωχά. Οι  κινηματογράφοι της περιοχής λειτουργούν μόνο το καλοκαίρι, για να δει κανείς μια θεατρική παράσταση πρέπει να ταξιδέψει μέχρι την Αθήνα ή τη Χαλκίδα και τα υπόλοιπα πολιτιστικά δρώμενα επαφίονται στα προγράμματα του Δήμου και των Πολιτιστικών Συλλόγων.

Και φυσικά, δεν επεκτεινόμαστε στα πιο... δύσκολα, όπως πχ. την απουσία έστω και ενός ιδιωτικού σχολείου το οποίο θα έδινε τη δυνατότητα την επιλογής σε γονείς που δεν είναι ευχαριστημένοι από την ποιότητα των υπαρχόντων σχολείων. Πάλι καλά που δημιουργήθηκαν κάποιοι ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί και ένα ιδιωτικό πολυιατρείο με σοβαρή οργάνωση και μακάρι να βρουν μιμητές και ανταγωνιστές.
 
Για τους παραπάνω λόγους, διαβάζουμε με ιδιαίτερη χαρά  σε διαφημιστική καταχώρηση της «Δυναμικής Πολιτείας» την πρόθεση για οικονομική ανάπτυξη του νέου Δήμου Ωρωπού μέσω της τόνωσης των βασικών πυλώνων της τοπικής οικονομίας. Πολλοί αναρωτιούνται για το πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτή η τόνωση και η απάντηση δίνεται από τους γνωστούς τρόπους που επικρατούν παντού: Πολεοδομικός σχεδιασμός και φιλικές υποδομές που θα προκαλέσουν αύξηση πληθυσμού, απλοποίηση διαδικασιών ίδρυσης νέας επιχείρησης, πάταξη της γραφειοκρατίας, φορολογικά κίνητρα (μείωση Δημοτικών Τελών), προτεραιότητα στις Συμπράξεις Δημόσιου με Ιδιωτικό Τομέα, συνεργασία με ιδιώτες και σε άλλους τομείς, δίκαιοι και απλοί κανόνες για όλους. Από την ίδια διαφημιστική καταχώρηση, στις παραγράφους «Οργάνωση και Διοίκηση» και «Διαφάνεια», διαβάζουμε για αύξηση της παραγωγικότητας των υπηρεσιών του Δήμου, αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του και για συνεχή δημοσιοποίηση των αποφάσεων της Δημοτικής Αρχής στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου.
 
Είναι προφανές ότι η «Δυναμική Πολιτεία» και ο Γιώργος Γιασημάκης έχουν καταλήξει στο σχέδιο της πορείας προς τα εμπρός, το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με μία Διοίκηση φιλική προς τον πολίτη και τον επιχειρηματία, με διαδικασίες αδειοδότησης νέας επιχείρησης σύντομες και απλές, με ενημέρωση συνεχή και έγκυρη. Μια Διοίκηση που θα προσδίδει στους πολίτες νοοτροπίες αισιοδοξίας, εξωστρέφειας και υπευθυνότητας, και όχι στάση μιζέριας και αναμονής για κάθε λογής επιδοτήσεις και διορισμούς στο Δήμο. Ακόμα και μέσα στην οικονομική κρίση, οι προκλήσεις για αύξηση της παραγωγικότητάς μας είναι πάντα παρούσες.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york